hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.123 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

mulle85

er gravid med mit andet barn, og puha hvor jeg dog døjer med kvalme og opkast, mit er desværre ikke kun om morgen, men on and off hele dagen, har aldrig prøvet det før, nogle der kender noget der måske ku lette det lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

pemiro

mulle85 skriver:

er gravid med mit andet barn, og puha hvor jeg dog døjer med kvalme og opkast, mit er desværre ikke kun om morgen, men on and off hele dagen, har aldrig prøvet det før, nogle der kender noget der måske ku lette det lidt?

Hos mig virkede de der seabands man kan købe på apoteket og så spiste jeg næsten hele tiden et eller andet

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

pemiro skriver:

Hos mig virkede de der seabands man kan købe på apoteket og så spiste jeg næsten hele tiden et eller andet

det ku godt være jeg skulle prøve dem så

synes også tit jeg spiser et eller andet for det lige stopper lidt, men det er jo ikke holdbart i længden, håber dog det bare lige er en periode

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

Seabands armbånd ja!

Og så spis mange kulhydrater, kiks er som oftest rigtig godt, eller ristet brød

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Team Putte skriver:

Seabands armbånd ja!

Og så spis mange kulhydrater, kiks er som oftest rigtig godt, eller ristet brød

er det sådan noget som marie kiks så eller?

Anmeld

10. marts 2012

Nitz - <3 David

Tillykke med graviditeten.. Det er da vist gået forbi min næse

Hos mig virkede Seabands som der også bliver skrevet længere oppe.. min kvalme stoppede heldigvis omkring uge 13-14 stykker men uden seaband havde jeg helt sikkert kastet op mange gange om dagen

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Tillykke med graviditeten.. Det er da vist gået forbi min næse

Hos mig virkede Seabands som der også bliver skrevet længere oppe.. min kvalme stoppede heldigvis omkring uge 13-14 stykker men uden seaband havde jeg helt sikkert kastet op mange gange om dagen

tusind tak!!

det er faktisk også nyt fandt også føst selv u af det for nylig, er ikke så langt henne endnu, så kan da håbe på at det bare er den første tid her, men puha den kan være slem den kvalme og især når også man har sin skole og passe osv!

var det på apoteket man ku få det armbånd?

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

er det sådan noget som marie kiks så eller?

Mariekiks er rigtig godt

For mig virkede store mængder agurk når jeg havde kvalme, men tror jeg er lidt af en en'er på det punkt

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Team Putte skriver:

Mariekiks er rigtig godt

For mig virkede store mængder agurk når jeg havde kvalme, men tror jeg er lidt af en en'er på det punkt

den må jeg da lige få prøvet så

jah puha den tror jeg ikke virker på ret mange, ku da forestille mig det gav mere kvalme ved d fleste:p hihi

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

den må jeg da lige få prøvet så

jah puha den tror jeg ikke virker på ret mange, ku da forestille mig det gav mere kvalme ved d fleste:p hihi

Tror det er fordi de indeholder så meget vand, og jeg fik meget kvalme når jeg blev sulten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.