hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

mulle85

Team Putte skriver:

Tror det er fordi de indeholder så meget vand, og jeg fik meget kvalme når jeg blev sulten..

synes faktisk også bare at man næsten konstant er sulten i starten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

tusind tak!!

det er faktisk også nyt fandt også føst selv u af det for nylig, er ikke så langt henne endnu, så kan da håbe på at det bare er den første tid her, men puha den kan være slem den kvalme og især når også man har sin skole og passe osv!

var det på apoteket man ku få det armbånd?

Ja det er ik sjovt at være i skole, med voldsom kvalme.. Jeg var på kursus i 3 uger i starten a min graviditet.. da jeg var i uge 9,10 og 11 eller sådan noget.. PUHA det var hårdt.. Det var et blomsterbindings kursus.. så vi stod meget op.. NØJ det var hårdt når man har kvalme.. og den der træthed man os har oveni..
Det værste var så når vi kom over i kantinen.. der var stort ta selv buffet.. PUHA min mave vendte sig mange gange.. Lige indtil jeg fik de armbånd.. så kunne jeg bedre "kontrollere" det... fik stadig en meget mild kvalme.. men ik rigtig den der opkast fornemmelse

Ja jeg købte dem på apoteket.. Mener os jeg har hørt at Matas har dem.. jeg tror jeg gav 129,- Men det er os de bedste 129,- jeg havde brugt længe Og så er der jo ikke noget medicin i dem.. de trykker bare på et akkupunktorisk punkt.. De sgu os hjælpe mod køre/sø syge.. jeg havde dem med på ferie i sommers da vi skulle ud og sejle..

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

Det hjalp oz at have noget at tygge på det meste af tiden... Jeg arbejder i butik og der kunne jeg godt liste lidt bolcher eller lakridser op af lommen mellem pauserne Det virkede oz rigtig godt

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

Det hjalp oz at have noget at tygge på det meste af tiden... Jeg arbejder i butik og der kunne jeg godt liste lidt bolcher eller lakridser op af lommen mellem pauserne Det virkede oz rigtig godt

Anmeld

10. marts 2012

mikkel2006

mulle85 skriver:

er gravid med mit andet barn, og puha hvor jeg dog døjer med kvalme og opkast, mit er desværre ikke kun om morgen, men on and off hele dagen, har aldrig prøvet det før, nogle der kender noget der måske ku lette det lidt?

kastet op hver morgen fra jeg var to måneder henne til den morgen hvor jeg født ham om aften, og mit kunne oz blive ved hele dagen, mit der hjælp det at spise noget lige meget hvad og især lakridser, noget jeg ellers aldrig spiser... 

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er ik sjovt at være i skole, med voldsom kvalme.. Jeg var på kursus i 3 uger i starten a min graviditet.. da jeg var i uge 9,10 og 11 eller sådan noget.. PUHA det var hårdt.. Det var et blomsterbindings kursus.. så vi stod meget op.. NØJ det var hårdt når man har kvalme.. og den der træthed man os har oveni..
Det værste var så når vi kom over i kantinen.. der var stort ta selv buffet.. PUHA min mave vendte sig mange gange.. Lige indtil jeg fik de armbånd.. så kunne jeg bedre "kontrollere" det... fik stadig en meget mild kvalme.. men ik rigtig den der opkast fornemmelse

Ja jeg købte dem på apoteket.. Mener os jeg har hørt at Matas har dem.. jeg tror jeg gav 129,- Men det er os de bedste 129,- jeg havde brugt længe Og så er der jo ikke noget medicin i dem.. de trykker bare på et akkupunktorisk punkt.. De sgu os hjælpe mod køre/sø syge.. jeg havde dem med på ferie i sommers da vi skulle ud og sejle..

ej det er da ikke ligefrem det fedeste

tror jeg vil prøve sådan nogle armbånd så, det skader jo ikke og få prøvet dem

går det godt med din den bette ellers?

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Team Putte skriver:

hihi jah man må lige tage de midler man har mulighed for og se om nogle af dem lige sku virke jo

men trr jeg prøver sådan en armbånd og ser om det evt ku hjælpe

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

mikkel2006 skriver:

kastet op hver morgen fra jeg var to måneder henne til den morgen hvor jeg født ham om aften, og mit kunne oz blive ved hele dagen, mit der hjælp det at spise noget lige meget hvad og især lakridser, noget jeg ellers aldrig spiser... 

puha det lyder ikke specielt rart og have det i så lang tid

men heldigvis får man noget godt ud af det

synes ogsså min blir en smule bedre når jeg har noget i munden så måske man sku prøve med noget tyggegummi eller et eller andet

Anmeld

10. marts 2012

morethanperfect

Seebands hjælper her .. Bananer og vindruer ..

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

hihi jah man må lige tage de midler man har mulighed for og se om nogle af dem lige sku virke jo

men trr jeg prøver sådan en armbånd og ser om det evt ku hjælpe

De virkede her

Rigtig gode penge givet ud De kan købes både i matas og på apoteket og virker iøvrigt oz på ungerne (dog i børnestørrelser) hvis de lider af køresyge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.