mulle85 skriver:
tusind tak!!
det er faktisk også nyt fandt også føst selv u af det for nylig, er ikke så langt henne endnu, så kan da håbe på at det bare er den første tid her, men puha den kan være slem den kvalme og især når også man har sin skole og passe osv!
var det på apoteket man ku få det armbånd?
Ja det er ik sjovt at være i skole, med voldsom kvalme.. Jeg var på kursus i 3 uger i starten a min graviditet.. da jeg var i uge 9,10 og 11 eller sådan noget.. PUHA det var hårdt.. Det var et blomsterbindings kursus.. så vi stod meget op.. NØJ det var hårdt når man har kvalme.. og den der træthed man os har oveni..
Det værste var så når vi kom over i kantinen.. der var stort ta selv buffet..

PUHA min mave vendte sig mange gange.. Lige indtil jeg fik de armbånd.. så kunne jeg bedre "kontrollere" det... fik stadig en meget mild kvalme.. men ik rigtig den der opkast fornemmelse

Ja jeg købte dem på apoteket.. Mener os jeg har hørt at Matas har dem.. jeg tror jeg gav 129,- Men det er os de bedste 129,- jeg havde brugt længe

Og så er der jo ikke noget medicin i dem.. de trykker bare på et akkupunktorisk punkt.. De sgu os hjælpe mod køre/sø syge.. jeg havde dem med på ferie i sommers da vi skulle ud og sejle..
Anmeld