hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

mikkel2006

mulle85 skriver:

puha det lyder ikke specielt rart og have det i så lang tid

men heldigvis får man noget godt ud af det

synes ogsså min blir en smule bedre når jeg har noget i munden så måske man sku prøve med noget tyggegummi eller et eller andet

ja bare det man fokusere på noget andet tror det hjælper meget... nej lange 7 måneder men fik jeg lov gjorde jeg det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

mulle85

morethanperfect skriver:

Seebands hjælper her .. Bananer og vindruer ..

vil prøve og få fat i sådan et armbånd her mandag og håbe det kan tage det værste

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

mikkel2006 skriver:

ja bare det man fokusere på noget andet tror det hjælper meget... nej lange 7 måneder men fik jeg lov gjorde jeg det igen

lige præcis

nu har jeg en i forvejen og der havde jeg slet ingen kvalme så første gang jeg prøver det, men heldigvis ved man at det er det hele værd ligemeget hvad

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Team Putte skriver:

De virkede her

Rigtig gode penge givet ud De kan købes både i matas og på apoteket og virker iøvrigt oz på ungerne (dog i børnestørrelser) hvis de lider af køresyge

super

de er helt sikkert værd og prøve, det er bare ikkefedt og sidde i skolen en hel dag med kvalme og rende og kaste op når det er

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

mulle85 skriver:

super

de er helt sikkert værd og prøve, det er bare ikkefedt og sidde i skolen en hel dag med kvalme og rende og kaste op når det er

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Team Putte skriver:

Anmeld

10. marts 2012

morethanperfect

mulle85 skriver:

vil prøve og få fat i sådan et armbånd her mandag og håbe det kan tage det værste

for det

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

morethanperfect skriver:

for det

tak ku vær rart hvis det ku tage toppen af det i hvertfald

Anmeld

10. marts 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

ej det er da ikke ligefrem det fedeste

tror jeg vil prøve sådan nogle armbånd så, det skader jo ikke og få prøvet dem

går det godt med din den bette ellers?

Ja det er helt sikkert et forsøg værd..

Det går rigtig fint med David.. Han er ved at være en stor dreng.. hele 4 kg.. (+3 siden fødslen..) Han er begyndt at smile, og være rigtig opmærksom.. Og så går der ik længe før han skal i 56.. Hvilket for 2-3 mdr siden så heeeelt vildt langt væk..
Har lige smidt et lidt sjovt billede op.. Da han var i str. 40.. Og så lagde jeg en str. 50 ved siden af ham Der er da sket lidt, hva
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er helt sikkert et forsøg værd..

Det går rigtig fint med David.. Han er ved at være en stor dreng.. hele 4 kg.. (+3 siden fødslen..) Han er begyndt at smile, og være rigtig opmærksom.. Og så går der ik længe før han skal i 56.. Hvilket for 2-3 mdr siden så heeeelt vildt langt væk..
Har lige smidt et lidt sjovt billede op.. Da han var i str. 40.. Og så lagde jeg en str. 50 ved siden af ham Der er da sket lidt, hva

hehe jah hold da op, han er vokset en del

men det er jo kun en god ting

i nyder og være hjemme nu så vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.