Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Nej han skal ud og passe for første gang. Vi har været besøg hos en anden dagplejer, som ikke var sagen, så blev nervøs for om vi kunne finde en dagplejer, der var sagen... Men det gjorde vi
Nej han skal ud og passe for første gang. Vi har været besøg hos en anden dagplejer, som ikke var sagen, så blev nervøs for om vi kunne finde en dagplejer, der var sagen... Men det gjorde vi
Ej, hvor dejligt for jer. Håber han bliver super glad for at være der :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nannafrederiksen skriver: Ej, hvor dejligt for jer. Håber han bliver super glad for at være der :-)
Tak for det!
Det håber jeg også han bliver. Første skridt i den retning må være, at vi synes rigtig godt om hende.
God weekend!
Chel1992 skriver: 1) Haft en masse kvalitets tid med min kæreste 2) Min bonus datter sagde hun elskede mig og jeg var hendes bedste ven (første gang hun har sagt sådan til mig )
1) Haft en masse kvalitets tid med min kæreste
2) Min bonus datter sagde hun elskede mig og jeg var hendes bedste ven (første gang hun har sagt sådan til mig )
nannafrederiksen skriver: Det bliver da spændende - hvilke lande skal I så forbi?
Det bliver da spændende - hvilke lande skal I så forbi?
Vi skal omkring Holland, Frankrig, Spanien, Italien og måske Tyskland, Polen og England.. Hvis vi når det
Himmelsmil skriver: Vi skal omkring Holland, Frankrig, Spanien, Italien og måske Tyskland, Polen og England.. Hvis vi når det
Hvor bliver det spændende! Gid det var mig. I må i hvert fald have en rigtig god tur
nannafrederiksen skriver: Sikke en masse dejlige ting! Hvor gammel er din datter?
Sikke en masse dejlige ting! Hvor gammel er din datter?
Hun er 5,5 måned så hun har været lidt lang tid om at finde sig i vand, men håber meget det er ok nu :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128