Vær' positiv! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

An&Jo

nannafrederiksen skriver:

Det er også bare skønt - man har det meget bedre når man kommer hjem fra sådan en træning. 

Det har man nemlig..
Starter op imorgen, og har arrangeret at jeg skal træne med en kammerat, så er jeg nemlig sikker på at jeg kommer afsted, og rent faktisk os får trænet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

hende-nanna

mulle85 skriver:

lige præcis

er kun en 4 uger hen ca så ikke så langt endnu

Det bliver spændende! 

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Det bliver spændende! 

det gør det i hvertfald

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

Det har man nemlig..
Starter op imorgen, og har arrangeret at jeg skal træne med en kammerat, så er jeg nemlig sikker på at jeg kommer afsted, og rent faktisk os får trænet

Det kender jeg alt for godt - man kan sagtens sige til sig selv at man skal afsted dagen efter, men så er der lige så meget andet. Når man har en aftale holder man sig til den! 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Det kender jeg alt for godt - man kan sagtens sige til sig selv at man skal afsted dagen efter, men så er der lige så meget andet. Når man har en aftale holder man sig til den! 

ja lige præcis..

Man binder sig til det på en anden måde..

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

ja lige præcis..

Man binder sig til det på en anden måde..

Lige nøjagtig. Det skal nok blive godt, at komme derned engang imellem. 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Lige nøjagtig. Det skal nok blive godt, at komme derned engang imellem. 

nemlig.. jeg satser på ca hver anden dag fra nu af.. men det kommer lidt an på hvor hårdt min kammerat presser mig..

Anmeld

10. marts 2012

Ciss

Sikke en god ide!

1) Min mand snekrede doppeltsengen, så den ikke braser sammen mere og er meget bedre at ligge i.

2) Chefer på tre niveauer over mig har rost mig denne uge. Det er ikke hverdagskost, så det føles rigtig godt!

3) Pigen på 4 år har bagt et brød selv (bortset fra at bage det i ovnen, selvfølgelig). Stolt af hende!

4) Min lille søn på 2 år og 4 mndr kom selv i dag og sagde, at han skulle tisse, ventede pænt, mens jeg hjalp ham med tøjet osv - og så tissede han med et stort smil, da han endelig sad på toilettet - og han tissede ikke på gulvet i dag! det er i hvert fald meget positivt for mig...

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

nemlig.. jeg satser på ca hver anden dag fra nu af.. men det kommer lidt an på hvor hårdt min kammerat presser mig..

Hold da op - det er en del synes jeg. Jeg nøjes bare med håndboldtræning to gange i ugen + kamp i weekenden, og så er min krop smadret 

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

Ciss skriver:

Sikke en god ide!

1) Min mand snekrede doppeltsengen, så den ikke braser sammen mere og er meget bedre at ligge i.

2) Chefer på tre niveauer over mig har rost mig denne uge. Det er ikke hverdagskost, så det føles rigtig godt!

3) Pigen på 4 år har bagt et brød selv (bortset fra at bage det i ovnen, selvfølgelig). Stolt af hende!

4) Min lille søn på 2 år og 4 mndr kom selv i dag og sagde, at han skulle tisse, ventede pænt, mens jeg hjalp ham med tøjet osv - og så tissede han med et stort smil, da han endelig sad på toilettet - og han tissede ikke på gulvet i dag! det er i hvert fald meget positivt for mig...

Det var da i hvert fald positive ting! Dytige børn, i hvert fald - og mand for den sags skyld. 

Det er jo altid rart at få ros, men endnu bedre når det komme fra en højere oppe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.