Vær' positiv! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

mulle85

hopper da lige med på vognen her så

jamen jeg fandt ud af jeg venter mit andet barn, hvad større gave kan man dog få?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

vi skal op og have tjekket ørerne i næste uge, for han er desværre ørebarn, og er bange for at det har noget at sige..

Det lyder ikke så godt, men dejligt at I kan få det tjekket så I ikke går i uvished! 

Anmeld

10. marts 2012

mpr

nannafrederiksen skriver:

Håber I er friske på et positivt indlæg - det går egentlig bare ud på, at I skal skrive de positive ting, som skete i den forgangne uge!

God weekend til alle derude! 

Min uge:

1) Jeg havde første køretime i går, og det gik bare !

2) Mit håndboldhold ligger på 1. pladsen - hvilket vil sige at hvis vi holder den, kvalificerer vi os til JM!  

3) Jeg fik 12 i min dansk-aflevering!

4) Min søster inviterede mig med på ferie som tak for at have passet hendes børn så mange gange, men hun har arbejdet aften/nat. Desværre lige midt i mine eksamner, men en rigtig sød tanke! 

1) Haft en masse kvalitets tid med min kæreste

2) Min bonus datter sagde hun elskede mig og jeg var hendes bedste ven (første gang hun har sagt sådan til mig )

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

mulle85 skriver:

hopper da lige med på vognen her så

jamen jeg fandt ud af jeg venter mit andet barn, hvad større gave kan man dog få?

Ej, hvor dejligt for jer! Stort tillykke med det!  Hvor gammel er dit første barn? 

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

Chel1992 skriver:

1) Haft en masse kvalitets tid med min kæreste

2) Min bonus datter sagde hun elskede mig og jeg var hendes bedste ven (første gang hun har sagt sådan til mig )

Kvalitetstid er så fantastisk, og hvor må det være dejligt for dig at blive bekræftet af din bonusdatter! 

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Ej, hvor dejligt for jer! Stort tillykke med det!  Hvor gammel er dit første barn? 

tusind tak skal du have!!

han bliver 3 her i Maj, så han har jo en fin alder til og blive storebror i

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Det lyder ikke så godt, men dejligt at I kan få det tjekket så I ikke går i uvished! 

ja lige præcis..

årh ja, en anden positiv ting er da også at jeg påbegynder min fitness træning igen..

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

mulle85 skriver:

tusind tak skal du have!!

han bliver 3 her i Maj, så han har jo en fin alder til og blive storebror i

Ja, en rigtig fin alder! Han forstår det nok bedre, og så kan du også inddrage ham mere i det. Hvor langt er du henne? 

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

ja lige præcis..

årh ja, en anden positiv ting er da også at jeg påbegynder min fitness træning igen..

Det er også bare skønt - man har det meget bedre når man kommer hjem fra sådan en træning. 

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

Ja, en rigtig fin alder! Han forstår det nok bedre, og så kan du også inddrage ham mere i det. Hvor langt er du henne? 

lige præcis

er kun en 4 uger hen ca så ikke så langt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.