Vær' positiv! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
45 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

hende-nanna

Håber I er friske på et positivt indlæg - det går egentlig bare ud på, at I skal skrive de positive ting, som skete i den forgangne uge!

God weekend til alle derude! 

Min uge:

1) Jeg havde første køretime i går, og det gik bare !

2) Mit håndboldhold ligger på 1. pladsen - hvilket vil sige at hvis vi holder den, kvalificerer vi os til JM!  

3) Jeg fik 12 i min dansk-aflevering!

4) Min søster inviterede mig med på ferie som tak for at have passet hendes børn så mange gange, men hun har arbejdet aften/nat. Desværre lige midt i mine eksamner, men en rigtig sød tanke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

An&Jo

nannafrederiksen skriver:

Håber I er friske på et positivt indlæg - det går egentlig bare ud på, at I skal skrive mindst positive ting, som skete i den forgangne uge!

Min uge:

2) Mit håndboldhold ligger på 1. pladsen - hvilket vil sige at hvis vi holder den, kvalificerer vi os til JM!  

4) Min søster inviterede mig med på ferie som tak for at have passet hendes børn så mange gange, men hun har arbejdet aften/nat. Desværre lige midt i mine eksamner, men en rigtig sød tanke! 

Min søn sagde gravko.. (dette virker nok ikke stort for andre, men herhjemme er det en kæmpe sejr da han generelt ikke siger ret mange ord)

Vi fik godkendt vores nye problemformulering, og derudover også vores spørgeskema til vores projekt..

Jeg har virkelig fundet ud af hvor gode venner og veninder jeg har mig..

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

jeg har været en uge i hemsedal på skiferie og har tilmed lært at stå på snowboard

Anmeld

10. marts 2012

Røverdatter

Håber I er friske på et positivt indlæg - det går egentlig bare ud på, at I skal skrive mindst positive ting, som skete i den forgangne uge!

Min uge:

Uha, elsker det! Fedt at du har oprettet en positiv debat

1. Har fundet tre styks pigetøj af god kvali, til vores ventende vennepar

2. Har aftalt med kæresten at vi alle tre tager på Interrail til sommer

3. Har snakket i telefon med min dejlige søster som netop nu er på Interrail

4. Min bonusfamilie er flyttet ind på samme gade som vi bor på

5. Har fundet den sødeste kjole, som bliver min yndlingskjole til sommer (og har den på i dag for første gang )

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

Min søn sagde gravko.. (dette virker nok ikke stort for andre, men herhjemme er det en kæmpe sejr da han generelt ikke siger ret mange ord)

Vi fik godkendt vores nye problemformulering, og derudover også vores spørgeskema til vores projekt..

Jeg har virkelig fundet ud af hvor gode venner og veninder jeg har mig..

Hvor er det skønt! Hvor gammel er han? 

Den sidste er godt nok guld værd! 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Hvor er det skønt! Hvor gammel er han? 

Den sidste er godt nok guld værd! 

han bliver 2 om en måned..

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

FrkZier skriver:

jeg har været en uge i hemsedal på skiferie og har tilmed lært at stå på snowboard

Ej, hvor fedt! Jeg ville ønske jeg kunne tage på skiferie, men jeg er sgu en bangebuks når det kommer dertil  Håber I havde en god tur! 

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

Himmelsmil skriver:

Uha, elsker det! Fedt at du har oprettet en positiv debat

1. Har fundet tre styks pigetøj af god kvali, til vores ventende vennepar

2. Har aftalt med kæresten at vi alle tre tager på Interrail til sommer

3. Har snakket i telefon med min dejlige søster som netop nu er på Interrail

4. Min bonusfamilie er flyttet ind på samme gade som vi bor på

5. Har fundet den sødeste kjole, som bliver min yndlingskjole til sommer (og har den på i dag for første gang )

Jeg synes det er så hyggeligt med positive debatter! 

Interrail lyder spændende - er det med din kæreste og barn? 

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

han bliver 2 om en måned..

Har godt hørt flere der kæmper med deres børn på den alder, men han skal nok komme efter det. Uanset hvad er det da stort når han lige pludselig lærer noget nyt! 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Har godt hørt flere der kæmper med deres børn på den alder, men han skal nok komme efter det. Uanset hvad er det da stort når han lige pludselig lærer noget nyt! 

vi skal op og have tjekket ørerne i næste uge, for han er desværre ørebarn, og er bange for at det har noget at sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.