Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg samler på tekander, hvis man kan kalde det "at samle" - har ikke vildt mange, men dem jeg har er ret flotte Udover det samler jeg på Le Crusét og et andet stel. Men ser nu heller ikke det som at samle...min kæreste samler på frimærker og alt til hans togbane - gerne noget der fylder hele kælderen Ja, og så har en kæmpe samling af lp´er.
/Fenja
jeg samler på cran cru...
da jeg var yngre har jeg samlet på?
bestikposer
brevpapir
glansbilleder
didll ting
spicegirls ting
servietter....
men det er alt sammen røget ud
Jeg er egentlig ikke samler, men min mand og jeg samler på de her glas fra glaspusteriet Baltic Sea Glass på bornholm. Desværre er de svinedyre, så vi har kun 3 indtil videre -det er iøvrigt med blåt i stilken...
Baagøe skriver: Bøger! Elsker mine bøger
Bøger! Elsker mine bøger
Silas&Mille skriver: Samler på Disney Klassikere og Grand Cru fra rosendahl Og selvfølgelig billeder af mine skønne børn
Samler på Disney Klassikere og Grand Cru fra rosendahl
Og selvfølgelig billeder af mine skønne børn
Clotte skriver: Jeg har en forkærlighed for frøer så der har jeg en samling af dem i alle mulige afskygninger Clotte
Jeg har en forkærlighed for frøer så der har jeg en samling af dem i alle mulige afskygninger
Clotte
ej hvor sjovt jeg har lige set en film om en frø på fb den må du da lige se...
isabellamor skriver: da jeg bar barn prøvede jeg at være med på moden og prøvede at samle på brevpapir, og jeg havde også meget. men det røg altså ud da jeg flyttede på efterskole.. ^_^ så har jeg prøvet at samle på alt med the kelly family, men det blev hurtigt for kedeligt og det var heller ikke mig... så har jeg prøvet at samle postkort, men jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af dem, så de er også røget.. så nu samler jeg ikke på noget, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... jeg ser hvertfald ikke på de ting jeg har som samleklenodier...
da jeg bar barn prøvede jeg at være med på moden og prøvede at samle på brevpapir, og jeg havde også meget. men det røg altså ud da jeg flyttede på efterskole.. ^_^
så har jeg prøvet at samle på alt med the kelly family, men det blev hurtigt for kedeligt og det var heller ikke mig...
så har jeg prøvet at samle postkort, men jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af dem, så de er også røget..
så nu samler jeg ikke på noget, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det...
jeg ser hvertfald ikke på de ting jeg har som samleklenodier...
smiler hvor er du sød
ESV skriver: Disney klassikere(har heldigvis dem alle nu) Rosendahl, krimi serier ( csi, criminal minds .....) hmm da jeg var yngre var jeg STOR samler..Alt fra servietter til lys, brevpapir, glansbilleder osv osv osv er dog stadig ikke helt god til at smide ting ud til stor frustration for min kæreste som er ordens menneske med stort O... Og ikke at forglemme så ELSKER jeg flodheste og har figurer og magneter osv men er blevet ret god til at beherske det af hensyn til min kæreste
Disney klassikere(har heldigvis dem alle nu) Rosendahl, krimi serier ( csi, criminal minds .....) hmm da jeg var yngre var jeg STOR samler..Alt fra servietter til lys, brevpapir, glansbilleder osv osv osv er dog stadig ikke helt god til at smide ting ud til stor frustration for min kæreste som er ordens menneske med stort O... Og ikke at forglemme så ELSKER jeg flodheste og har figurer og magneter osv men er blevet ret god til at beherske det af hensyn til min kæreste
smiler hvor fedt at have dem alle nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128