Fortæl fortæl hvad samler I på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Maja_4000

twinboys skriver:

Hvornår skal jeg komme så du kan lave nogle gode smagsprøver til mig på alle jeres maskiner

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Pige2009

twinboys skriver:

Ja hvad samler I på???

Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...

Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...

Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...

Majbritt

Bøger!  Elsker mine bøger

Anmeld

9. marts 2012

Silas&Mille

Samler på Disney Klassikere og Grand Cru fra rosendahl

Og selvfølgelig billeder af mine skønne børn

Anmeld

9. marts 2012

Silas&Mille

Baagøe skriver:

Bøger!  Elsker mine bøger

Tænkte jeg ikke lige på

Elsker også mine bøger og kan have meget svært ved at lade være med at købe bøger når jeg er ude og handle 

Anmeld

9. marts 2012

Clotte

Jeg har en forkærlighed for frøer så der har jeg en samling af dem i alle mulige afskygninger

Clotte

Anmeld

9. marts 2012

Isabella_mor

da jeg bar barn prøvede jeg at være med på moden og prøvede at samle på brevpapir, og jeg havde også meget. men det røg altså ud da jeg flyttede på efterskole.. ^_^

så har jeg prøvet at samle på alt med the kelly family, men det blev hurtigt for kedeligt og det var heller ikke mig... 

så har jeg prøvet at samle postkort, men jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af dem, så de er også røget..

så nu samler jeg ikke på noget, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det...

jeg ser hvertfald ikke på de ting jeg har som samleklenodier...

Anmeld

9. marts 2012

ESV

Disney klassikere(har heldigvis dem alle nu) Rosendahl, krimi serier ( csi, criminal minds .....) hmm da jeg var yngre var jeg STOR samler..Alt fra servietter til lys, brevpapir, glansbilleder osv osv osv er dog stadig ikke helt god til at smide ting ud til stor frustration for min kæreste som er ordens menneske med stort O...  Og ikke at forglemme så ELSKER jeg flodheste og har figurer og magneter osv men er blevet ret god til at beherske det af hensyn til min kæreste

Anmeld

9. marts 2012

MyLove E

Som barn samle jeg på nøgleringe jeg havde omkring 400:-)
Jeg havde også mange badges :-)

I dag samler jeg kun på gran gru:-) Manden samler på jumbo bøger og duran duran cd ér og han har mange..

Anmeld

9. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Samler på lidt af hvert..
Men især MadamBlå ting til køkkenet, eller andet i den gamle stil
Ellers rigtig meget Ferrari tema

Anmeld

9. marts 2012

heaven

trolde i alle afskygninger og størrelser, figurer, køleskabsmagneter osv

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.