Fortæl fortæl hvad samler I på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

lycly

Jeg samlede engang på postkort og på poser. Altså fra man har købt noget i butikker. Og jeg havde BARE mange til sidst Måtte dog skille mig af med dem da jeg flyttede hjemmefra fordi jeg skulle flytte ud til min kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Min mand samler på sevietter, og mønter...

Jeg samler på dejlige billeder af mine drenge

Anmeld

9. marts 2012

JeNoVa

Jeg samler ikke på noget andet end gode venner og livserfaringer. Nu skal jeg om en måned flytte land, og jeg medbringer ikke mere, end jeg kan have i tre kufferter.

Anmeld

9. marts 2012

MissMaria

twinboys skriver:

Ja hvad samler I på???

Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...

Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...

Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...

Majbritt

Samler på alt - er så dårlig til at smide ud synes bare jeg hurtigt får et forhold til mine ting og er altid af den overbevisning at jeg nok en dag skal få brug for tingene, også er det jo dumt at smide det ud

Anmeld

9. marts 2012

L&V

twinboys skriver:

Ja hvad samler I på???

Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...

Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...

Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...

Majbritt

Jeg samler på måge stellet som vi arvede af min mands farmor syntes det er mega retro så nu går vi amok i det også har jog også alt i rosendalh grand cru stel.. Manden har alle anders and blade fra 86-nu så hurra for en stor kælder

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

Maja_4000 skriver:

Foodprocessor , mandolinjern , køkkenmaskine , juliennejern osv. osv.

Hvornår skal jeg komme så du kan lave nogle gode smagsprøver til mig på alle jeres maskiner

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

Dinna88 skriver:

Grand cru fra Rosendahl og tatoveringer 

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

morethanperfect skriver:

Alt fra Menu

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

LunaLykke skriver:

Jeg samlede engang på postkort og på poser. Altså fra man har købt noget i butikker. Og jeg havde BARE mange til sidst Måtte dog skille mig af med dem da jeg flyttede hjemmefra fordi jeg skulle flytte ud til min kæreste

ejjjj hvor sjovt med poser

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

Ravnholt skriver:

Min mand samler på sevietter, og mønter...

Jeg samler på dejlige billeder af mine drenge

Jeg hopper med på din vogn dog ikke din mands...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.