Polkaprik skriver:
Hej tøser
Jeg bliver altså nød til at høre jer ad som er på dukan kuren.
Har i fået forstoppelse?
Det tror jeg at jeg har. Jeg er måske kommet af med en lille smule 3-4 gange i den uge jeg har været på kuren. Jeg føler mig ikke oppustet eller noget men tænker det ikke kan være het sundt? Og desuden er vægtabet også gået i stå efter 4. dagen og faktisk havde jeg taget 300 g efter dag 5!
Jeg tabte mig 3,5 kg på de første 3 dage....
Andre med samme problem?
Din krop omsætter protein meget mere effektivt end den gør med kulhydrater, -derfor vil "restproduktet" også være mindre. Hvis du ikke føler dig forstoppet og oppustet så ville jeg umiddelbart ikke bekymre mig.
Bare du husker at drikke rigeligt med vand og spise havreklid -det er nemlig med til at holde maven igang. Men klart du skal reagere hvis du pludselig føler dig forstoppet/oppustet.
Jeg oplever selv det samme, jeg er igang med 3. uge nu, og har også et markant ændret "toiletmønster"
Jeg tog et par hundrede gram på en af dagene i angrebsfasen, men det var lige op til mens så tror bare det var lidt væskeophobning.
Hvor er du i cyklus? -kan det være det samme?
Under alle omstændigheder, så fraråder man jo at veje sig hver dag netop fordi vægten kan svinge fx pga væske, -noget andet er så at det er hundesvært at holde sig fra badevægten under en kur hvor der sker så meget som på dukan.....
Super flot med de 3,5 kg -mon ikke det hurtigt vender igen.
Anmeld