Dukan Kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.650 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Hej alle sammen 

Nu faldt jeg lige over Dukan Kuren og det må da prøves  Det virker ikke engang som noget svært eller slemt og hjemmesiden har en masse opskrifter både til forskellige måltider og til hygge.

Er der nogen der har prøvet den eller måske kunne tænke sig at prøve den og så kunne vi følges ad? Jeg starter på mandag

http://dukanslankekur.dk/ Tjek faserne så i ved hvad i skal og tjek opskrifterne for inspiration  Jeg har netop oprettet en profil. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Københavnermor

Min mor og hendes mand er nu på den sidste fase.

Min mor har tabt 8 kg og hendes mand 10 kg på ca. 1 måned tror jeg nok, og de var bestemt ikke tykke i forvejen..  Nu er de bare slanke og flotte!

Jeg vil SUPER gerne på den når jeg er færdig med at amme.. 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Nu som Moar skriver:

Min mor og hendes mand er nu på den sidste fase.

Min mor har tabt 8 kg og hendes mand 10 kg på ca. 1 måned tror jeg nok, og de var bestemt ikke tykke i forvejen..  Nu er de bare slanke og flotte!

Jeg vil SUPER gerne på den når jeg er færdig med at amme.. 

Ih det er jo dejlig med at al den inspiration om folk der har tabt sig så meget 

Anmeld

11. marts 2012

Kamulla

hopper gerne på den

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Kamulla skriver:

hopper gerne på den

Lyder godt  Skal du også tabe dig? Du ligner ellers ikke en  hehe

Anmeld

11. marts 2012

Kamulla

Norman skriver:

Lyder godt  Skal du også tabe dig? Du ligner ellers ikke en  hehe

hehe er ikke ovevægtig overhovedet.. men har taget gevaldigt på.. ville gerne tabe 6-10kg... så ville min bmi være på 20 det lyder af meget, men har aldrig været anoreksi tynd, så det ville jeg heller ikke blive her

tror det er den kur min søster har været på.. der er ihvertfald nogle faser.. og er du sindsyg hvor har hun tabt sig.. det så flot

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Kamulla skriver:

hehe er ikke ovevægtig overhovedet.. men har taget gevaldigt på.. ville gerne tabe 6-10kg... så ville min bmi være på 20 det lyder af meget, men har aldrig været anoreksi tynd, så det ville jeg heller ikke blive her

tror det er den kur min søster har været på.. der er ihvertfald nogle faser.. og er du sindsyg hvor har hun tabt sig.. det så flot

Nå nå okay   ..

Jamen kuren lyder også vildt effektiv, og har læst om mange der har haft rigtig nemt ved at tabe sig med kuren. Så jeg glæder mig da til at starte på den i morgen  

Anmeld

11. marts 2012

malliebooh

Tror også jeg hopper med på her! Det lyder da lige som en slankekur for mig Jeg er på madlog pt. men døjer virkelig med at jeg er sulten konstant.. Det går jo ikke på kaloriekontoen, så det passer mig da fint at jeg kan spise det jeg vil, bare det er noget bestemt.. Hvor kan man få det havreklid henne?

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Jeg hopper også med. Det lyder som en overskuelig og overkommelig kur. Jeg tror dog den første fase bliver en udfordring, så det kunne være super, hvis vi kunne hjælpe hinanden med tips til, hvordan kosten sammensættes. Ikke at det er raketvidensskab, vi skal jo bare spise kød...

Anmeld

11. marts 2012

Ellie79

Jeg er også frisk - har 10 kilo fra graviditet og 10 kg for at blive normal vægtig - suuuk

Men har bestemt der skal ske noget nu og er i gang med madlog men den vil ikke rigtig kører for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.