Dukan Kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Polkaprik

Jeg hopper også på denne kur. Men kommer til at gøre det efter en skrap gang medicin jeg skal tage i 11 dage og som lægen har fortalt mig at jeg vil blive meget dårlig af. Derfor nok ikke den bedste idé at gå igang med kur samtidig

Skal bare have planlagt hvornår det passer bedst at skulle rende og  sig hele tiden....

Glæder mig til at høre fra jer andre hvordan det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

MalleH skriver:

Tror også jeg hopper med på her! Det lyder da lige som en slankekur for mig Jeg er på madlog pt. men døjer virkelig med at jeg er sulten konstant.. Det går jo ikke på kaloriekontoen, så det passer mig da fint at jeg kan spise det jeg vil, bare det er noget bestemt.. Hvor kan man få det havreklid henne?

Så vidt jeg har kunne læse så burde man kunne få havreklid i brugsen og sådan nogle lidt "bedre" steder  .. 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Jeg hopper også med. Det lyder som en overskuelig og overkommelig kur. Jeg tror dog den første fase bliver en udfordring, så det kunne være super, hvis vi kunne hjælpe hinanden med tips til, hvordan kosten sammensættes. Ikke at det er raketvidensskab, vi skal jo bare spise kød...

Tror også den første uge bliver en udfordring, men så er det jo heldigvis kun 1 uge. Desuden må man også gerne spise fra katogorien med tolereret ting tror jeg. Og så er der jo pludselig også yoghurt som man må spise 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Polkaprik skriver:

Jeg hopper også på denne kur. Men kommer til at gøre det efter en skrap gang medicin jeg skal tage i 11 dage og som lægen har fortalt mig at jeg vil blive meget dårlig af. Derfor nok ikke den bedste idé at gå igang med kur samtidig

Skal bare have planlagt hvornår det passer bedst at skulle rende og  sig hele tiden....

Glæder mig til at høre fra jer andre hvordan det går

Ja okay så er det nok best at vente, men glæder mig da til at hører hvordan det kommer til at gå dig når du starter så 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

AnjaB skriver:

Jeg er også frisk - har 10 kilo fra graviditet og 10 kg for at blive normal vægtig - suuuk

Men har bestemt der skal ske noget nu og er i gang med madlog men den vil ikke rigtig kører for mig.

Jeg syntes altså også madlog og diverse hurtig bliver såå kedeligt. Derfor jeg tænkte at denne kur var rigtig god.

Ja jeg skal også bare have tabt nogle kilo, og det kan næsten kun gå for langsomt  

Anmeld

11. marts 2012

malliebooh

Norman skriver:

Så vidt jeg har kunne læse så burde man kunne få havreklid i brugsen og sådan nogle lidt "bedre" steder  .. 

årh okay , tak for det.. Det er helt sikkert en kur jeg skal igang med da!

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

MalleH skriver:

årh okay , tak for det.. Det er helt sikkert en kur jeg skal igang med da!

Godt, glæder mig til at hører hvordan det kommer til at gå med os alle sammen. 

Tror at jeg hver mandag vil lave en tråd med kuren så jeg kan se hvordan det er gået for os så  Som sagt så starter jeg i morgen, og så skriver jeg min vægt og hvad jeg gerne vil tabe og så kan vi se hvordan det er gået hver mandag  Hold øje med tråden..

-det er lidt nemmere når man føler sig forpligtet af andre  

Anmeld

11. marts 2012

malliebooh

Norman skriver:

Tror at jeg hver mandag vil lave en tråd med kuren så jeg kan se hvordan det er gået for os så  Som sagt så starter jeg i morgen, og så skriver jeg min vægt og hvad jeg gerne vil tabe og så kan vi se hvordan det er gået hver mandag  Hold øje med tråden..

Ja det har du ret i, den er jeg med på Jeg starter også i morgen så

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Tror også den første uge bliver en udfordring, men så er det jo heldigvis kun 1 uge. Desuden må man også gerne spise fra katogorien med tolereret ting tror jeg. Og så er der jo pludselig også yoghurt som man må spise 

Ja og hytteost og lign. Det gør det lidt nemmere. 

Hvorfor er det kun en uge og ikke 10 dage?

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Den er jeg bare så meget med på... Starter også i morgen. Skal have købt batterier til min badevægt... Det er sjovt nok ikke blevet gjort efter den løb tør for laaannnggg tid siden 

Er det både vægt og cm?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.