Dukan Kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Troldemommi

En kur hvor man skal spise en masse kød, det er da lige noget for mig :-)

Har også en masse kilo jeg gerne vil af med :-S

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Ja og hytteost og lign. Det gør det lidt nemmere. 

Hvorfor er det kun en uge og ikke 10 dage?

Den første uge skal vist ses som et slags angreb mod kroppen, så derfor kun 1 uge - for ikke at overbelaste kroppen tror jeg 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Den er jeg bare så meget med på... Starter også i morgen. Skal have købt batterier til min badevægt... Det er sjovt nok ikke blevet gjort efter den løb tør for laaannnggg tid siden 

Er det både vægt og cm?

Jeg tager kun vægten. Hvis andre vil tage cm, så gør man da selvfølgelig bare det 

Haha ja, vores stod også og så pæn ud i laaang tid, men blev nødt til at vække den til live da jeg besluttede at tabe nogle kilo 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

En kur hvor man skal spise en masse kød, det er da lige noget for mig :-)

Har også en masse kilo jeg gerne vil af med :-S

Monica

Haha ja, kød er godt  Selv min kæreste sagde at det var lige en kur for ham 

Men fint fint, jeg laver en ny tråd i morgen tidlig, der starter jeg nemlig, og så skriver alle sig bare ind  Så hold øje med tråden, den kommer til at kører hver mandag

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Den første uge skal vist ses som et slags angreb mod kroppen, så derfor kun 1 uge - for ikke at overbelaste kroppen tror jeg 

Jeg synes bare der stod 10 dage, men det må være mig der tager fejl  

Anmeld

11. marts 2012

Ellie79

God idé med start i morgen. Jeg vil holde øje med tråden kan nok ikke være 100% på endnu da jeg stadig ammer lidt endnu, han er 8 mdr så det er på retur. Men bare det at blive holdt op på en vejning hver uge vil være godt for mig

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Jeg synes bare der stod 10 dage, men det må være mig der tager fejl  

Ja men de 10 dage er i fase 2, altså efter den først uge. Men samtidig står der også at hvis man ikke har tabt hvad man gerne ville efter de 10 dag ei fase 2 at så skal man blive ved i fase 2. Sådan har jeg vist nok forstået det 

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

AnjaB skriver:

God idé med start i morgen. Jeg vil holde øje med tråden kan nok ikke være 100% på endnu da jeg stadig ammer lidt endnu, han er 8 mdr så det er på retur. Men bare det at blive holdt op på en vejning hver uge vil være godt for mig

Ih lyder godt 

Det er også lige meget, pointen var at være sund og tabe nogle kilo  hehe, så håber da du hopper med på tråden 

Anmeld

18. marts 2012

132319

Jeg kunne godt være frisk og satser på at starte om en uge (skal lige samle mig mod til at begynde for det er jo seriøs livsstilændring der skal til )

Jeg tænker bare, den der angrebsfase -Hvordan søren har I klaret en hel uge kun med proteiner? Har jeres kroppe ikke SKREGET efter frugt og grønt? 

Anmeld

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

132319 skriver:

Jeg kunne godt være frisk og satser på at starte om en uge (skal lige samle mig mod til at begynde for det er jo seriøs livsstilændring der skal til )

Jeg tænker bare, den der angrebsfase -Hvordan søren har I klaret en hel uge kun med proteiner? Har jeres kroppe ikke SKREGET efter frugt og grønt? 

Jo meget, vi kunne også kun holde de første 3 dage - vi begyndte faktisk og få det lidt dårligt så vi fik en LILLE smule grønt til derefter 
Men der er ikke så meget andet at gøre end bare gøre det. Du kan ikke få så meget lækkert mad ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.