Hvad skal I have til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Frk.S

Vi skal have rester: Lasagne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

merle2010

vi skal have Ronni´s tømmermands gryde

hehe...

vi har ikke tømmermænd, men gudfar ronni er på besøg og vil lave mad

det er noget pasta med fløde og champignon, pølser, bacon... det smager himmelsk

der er vidst osse skinke i... det skal osse stå og simre sammen... glæder mig...

Anmeld

8. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kyllinge frikadeller med løg, hvidløg, urter og havregryn. Tazzigi og kartofler i ovnen. Gnave grønt! Vh stine

Anmeld

8. marts 2012

Janni.

Vi skal have yndlingsretten. 

Farsbrød med rodfrugter. Alt sammen lavet i ovnen. Dejlig nemt, og sundt. 

Anmeld

8. marts 2012

Koen.

Vi skal have chili con carne med flutes og ris

Anmeld

8. marts 2012

BabyMiracle <3

LASANGE wee

Anmeld

8. marts 2012

Munder

Min datter og jeg er alene hjemme i aften, da min mand arbejder over, så vi skal have boller i karry (hvilket er noget han absolut ikke gider spise)

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

KittyCatta skriver:

Klokken er nu henad 16 og madlavningen herhjemme har efterhånden været igang i en lille times tid. Jeg elsker at lave simremad - alt mad smager bare titusinde gange bedre, når det får lov til at simre i en 5-6 timer, hvilket desværre bare er lidt af et problem, når både kæresten og jeg har henholdsvis fuldtidsarbejde og uddannelse at tage os af. Oftest når den at blive henad en 22, før vi kommer til at spise. 

Iaften står menuen på ragú di carne med frisk fettuccine og måske lidt salat til. Det ved jeg ikke endnu.

Hvad står menuen på hjemme hos jer? 

Noget så spændende som rugbrød... Kæresten er ikke hjemme.. Så jeg skal have rugbrød med rester fra igår.. Frikadeller og kartofler

Anmeld

8. marts 2012

lycly

Jeg har tit overvejet at forsøge mig med simremad, har bare aldrig fået taget mig sammen

Vi spiser hos mine forældre i aften og vi skal have indbagt laks med citron og spidskål og stegte kartofler . Mmm

Anmeld

8. marts 2012

KittyCatta

LunaLykke skriver:

Jeg har tit overvejet at forsøge mig med simremad, har bare aldrig fået taget mig sammen

Vi spiser hos mine forældre i aften og vi skal have indbagt laks med citron og spidskål og stegte kartofler . Mmm

Prøv det. Det kræver ikke særlig meget, andet end tid. Smager himmelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.