Hvad skal I have til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

KittyCatta

Klokken er nu henad 16 og madlavningen herhjemme har efterhånden været igang i en lille times tid. Jeg elsker at lave simremad - alt mad smager bare titusinde gange bedre, når det får lov til at simre i en 5-6 timer, hvilket desværre bare er lidt af et problem, når både kæresten og jeg har henholdsvis fuldtidsarbejde og uddannelse at tage os af. Oftest når den at blive henad en 22, før vi kommer til at spise. 

Iaften står menuen på ragú di carne med frisk fettuccine og måske lidt salat til. Det ved jeg ikke endnu.

Hvad står menuen på hjemme hos jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

sarahb

Åhhhh ville ønske vi lige kunne få passet drenge og tage på en omgang sushi, meeen ellers er det nok en omgang pasta i parmesan flødesovs med frisk basilikum

Anmeld

8. marts 2012

9510

Her har ungerne bestilt pandekager, så det skal vi have

Anmeld

8. marts 2012

KittyCatta

9510 skriver:

Her har ungerne bestilt pandekager, så det skal vi have

Åhh, hvor lyder det hyggeligt. 

Anmeld

8. marts 2012

9510

KittyCatta skriver:

Åhh, hvor lyder det hyggeligt. 

Ja her i huset er dert altid ungerne der bestemmer i hverdagene, da farmand ikke er hjemme..

Så bestemmer vi voksne i weekenderne

Anmeld

8. marts 2012

signe.

KittyCatta skriver:

Klokken er nu henad 16 og madlavningen herhjemme har efterhånden været igang i en lille times tid. Jeg elsker at lave simremad - alt mad smager bare titusinde gange bedre, når det får lov til at simre i en 5-6 timer, hvilket desværre bare er lidt af et problem, når både kæresten og jeg har henholdsvis fuldtidsarbejde og uddannelse at tage os af. Oftest når den at blive henad en 22, før vi kommer til at spise. 

Iaften står menuen på ragú di carne med frisk fettuccine og måske lidt salat til. Det ved jeg ikke endnu.

Hvad står menuen på hjemme hos jer? 

Vi skal have græskarsuppe med kartoffelstykker og dertil flûtes

Anmeld

8. marts 2012

Benjamins'mor

Vi skal have pandekager med is idag

Anmeld

8. marts 2012

L&V

Vi ska simpelthen ha noget så uinspirerende som svampefarsbrød og hasselbagte kartofler

Anmeld

8. marts 2012

Lone Jakobsen

vi skal ha stegt laksefilet med ris, salat og en sauce af en slags.

jeg er græs enke for tiden, så maden skal pludselig planlægges på en helt ny måde.

Anmeld

8. marts 2012

Frk Mig

vi skal have gryderet med ris ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.