Hvor mange par sko har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Maja_4000

Har 1 par sko og .. Øh .. Måske et par klipklappere et sted 

Måtte skille mig af med alle mine sko da mine fødder voksede under graviditeten !  Og det er ikke lige dét jeg har prioriteret at købe nu .. Så vil jeg heller købe noget til Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

FrkZier

sidst jeg talte for ca 2 år siden - havde jeg intet mindre end 125 par sko årh men jeg eeeeeeelsker sko..

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

An&Jo skriver:

Jeg er en person der har ufattelig mange par sko, og jeg elsker hvert et par, og har brugt hvert par op til flere gange..

Jeg har en god samling af både stilletter, kilehæle, flade sko og støvler, og den er lige blevet udvidet med 2 ekstra par..

Fandt et par flade støvler på tilbud igår, så dem måtte jeg eje, og idag fandt jeg så et par stilletter på udsalg, så de måtte også med hjem..

Jeg har vel i omegnen af 40 par sko nu, hvis ikke flere..

Hvor mange har i??

Jeg ELSKER også sko! Og hvis jeg måtte for manden, så havde jeg MANGE flere hehe.

Jeg tror jeg har omkring 20 par sko (støvler, stilletter, ballarinaer, støvletter mm.) - måske lidt flere  Men jeg har stemt 10-20

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

FrkZier skriver:

sidst jeg talte for ca 2 år siden - havde jeg intet mindre end 125 par sko årh men jeg eeeeeeelsker sko..

ÅRH!   Giiid det var mig  

Anmeld

11. marts 2012

FrkZier

Katte87 skriver:

ÅRH!   Giiid det var mig  

har efterhånden bare svært ved at opbevare dem, fordi jeg bruger de mange af dem reglmæssigt, så vil jo gerne have dem tæt på men der er jo ikke plads til dem alle sammen ude i gangen vel

Anmeld

11. marts 2012

Billemyre

Jeg har en del par sko, men synes ikke rigtig det gælder, da langt størstedelen er nogle jeg har arvet, som jeg faktisk aldrig går med, men blot ligger og fylder op...

Så med dem jeg rent faktisk bruger har jeg vel omkring 11 par  (Gummistøvler og sutsko er også talt med.)
Langt de fleste er støvler/støvletter - Dem har jeg en svaghed for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.