Hvor mange par sko har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

An&Jo

anja89 skriver:

Jeg har kun det nødvendig.

1 par sandaler

1 par stiletter

1 par venter sko/støvler

1 par høje støvler 

Og til sidst 1 par sikkerhedssko (arbejds sko) som jeg pt bruger som almindelige sko da jeg ikke lige har gide gå ud og købe gummisko 

her er alle mine sko også nødvendige.. skifter imellem de fleste af dem hver dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Hehe .. Jeg har aldrig været den med mange sko .. For havde jeg mange ville jeg være i sko krise hele tiden .. Ville aldrig kunne bestemme mig for hvad for nogle jeg skulle have på og så kom vi aldrig ud af døren .. hehe

haha, jeg er også næsten i krise hver dag, meen, tit så vælger tøjet jo skoene for en..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

norby skriver:

Det skal du ikke være ked af... Hvis du så min kusines sko gardarobe ville du falde død om.. 

Hun lider af skofobi tror jeg.. (hvis der er noget der hedder sådan) Når hun køber sko kan hun ikke kun nøjes med dem i en farve næh nej hvis der er flere farver af samme sko skal hun have dem alle hvis de fås i hendes størrelse.. 

Vi andre tager os til hoved og tænker, hold da op en samling.  

haha, havde jeg penge til det, så købte jeg os et par i hver farve hver gang..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har nok et sted mellem 40-50 par hvor størstedelen er stiletter..
De er alle købt mens jeg var single og gik meget i byen
ELSKER sko

hehe..

Købte os flest sko inden jeg blev mor, men kan altså stadig godt lide at se lidt lækker ud til hver dag, så her er det på med hælene hver eneste dag, og kan faktisk nogengange få helt ondt i læggen hvis jeg går i flade sko for længe..

Anmeld

8. marts 2012

B&J

elsker sko men har altid haft en bred fod fordi jeg var overvægtig.. og nu efter jeg har tabt mig er jeg røget en hel størrelse ned

så de feste er røget ud...

og nu har jeg kun et par

vinterstøvler

klipper

2 stiletter

1 trænings sko

alm sko

Anmeld

8. marts 2012

anja89

An&Jo skriver:

her er alle mine sko også nødvendige.. skifter imellem de fleste af dem hver dag..

Jeg kan slet ikke se hvad jeg skulle med så mange sko 

Jeg er jo så også en der hader at tage ud og købe sko, med mindre det er til mine unger så vil jeg gerne 

Anmeld

8. marts 2012

Røverdatter

Hmmm.. Jeg har 7 par. (har haft flere - men mistede nogle i en flytning)

To par sandaler, et par vandrestøvler, vinterstøvler, kondisko, et par stiletter, et par male-sko.

Går ikke så meget op i sko/støvler, går til gengæld meget op i kvalitet når jeg endelig køber dem. Så køber gerne støvler til 1000,- hvis jeg ved kavaliteten er i top og ved at jeg vil bruge dem i flere år  

Anmeld

8. marts 2012

FrkLarsen

An&Jo skriver:

hvordan kan du nøjes med så få??

Jeg har ikke brug for flere 

Anmeld

8. marts 2012

mn

An&Jo skriver:

Jeg er en person der har ufattelig mange par sko, og jeg elsker hvert et par, og har brugt hvert par op til flere gange..

Jeg har en god samling af både stilletter, kilehæle, flade sko og støvler, og den er lige blevet udvidet med 2 ekstra par..

Fandt et par flade støvler på tilbud igår, så dem måtte jeg eje, og idag fandt jeg så et par stilletter på udsalg, så de måtte også med hjem..

Jeg har vel i omegnen af 40 par sko nu, hvis ikke flere..

Hvor mange har i??

Jeg har omkring 40 par tror jeg og derudover har jeg 27 par sutsko :b

Anmeld

8. marts 2012

9510

jeg har 5 par 

Men min datter(10år) har vist 25-30 par at vælge imellem

Og sønnike (2 1/2år) har 15-20 par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.