Hvor mange par sko har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange par sko har i??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.101 visninger
55 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

An&Jo

Jeg er en person der har ufattelig mange par sko, og jeg elsker hvert et par, og har brugt hvert par op til flere gange..

Jeg har en god samling af både stilletter, kilehæle, flade sko og støvler, og den er lige blevet udvidet med 2 ekstra par..

Fandt et par flade støvler på tilbud igår, så dem måtte jeg eje, og idag fandt jeg så et par stilletter på udsalg, så de måtte også med hjem..

Jeg har vel i omegnen af 40 par sko nu, hvis ikke flere..

Hvor mange har i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Benjamins'mor

Jeg har omkring 5 par, 3 Par stiletter, 1 par ballerinaer og 1 Par støvle/sko.

Anmeld

8. marts 2012

lycly

Jeg er ikke meget for at indrømme det ... Men jeg har lige omkring 50 par sko.. Hvoraf 70% er stiletter!  Det værste er, at jeg har haft flere, men har solgt en del..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Jeg har omkring 5 par, 3 Par stiletter, 1 par ballerinaer og 1 Par støvle/sko.

lidt har os ret jo..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

LunaLykke skriver:

Jeg er ikke meget for at indrømme det ... Men jeg har lige omkring 50 par sko.. Hvoraf 70% er stiletter!  Det værste er, at jeg har haft flere, men har solgt en del..

jeg smed en del ud sidste år da jeg flyttede, fordi de var trådt ud..

og da jeg flyttede ind i lejligheden havde jeg 27 par sko, og nu er jeg vidst på den anden side af 40 par.. vil hjem og tælle idag..

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg er en person der har ufattelig mange par sko, og jeg elsker hvert et par, og har brugt hvert par op til flere gange..

Jeg har en god samling af både stilletter, kilehæle, flade sko og støvler, og den er lige blevet udvidet med 2 ekstra par..

Fandt et par flade støvler på tilbud igår, så dem måtte jeg eje, og idag fandt jeg så et par stilletter på udsalg, så de måtte også med hjem..

Jeg har vel i omegnen af 40 par sko nu, hvis ikke flere..

Hvor mange har i??

Tror jeg har lidt over 40,... Og købte endnu et par igår Ups 

Anmeld

8. marts 2012

Chris86

Det må vist blive under 10 Har andet at bruge mine penge på end lige sko.. Havde jeg MANGE penge, så købte jeg da klart nogle flere Desuden går jeg ikke med stilletter og lign. så

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Tror jeg har lidt over 40,... Og købte endnu et par igår Ups 

haha, jeg kan ikke gå forbi et godt tilbud på sko..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Chris86 skriver:

Det må vist blive under 10 Har andet at bruge mine penge på end lige sko.. Havde jeg MANGE penge, så købte jeg da klart nogle flere Desuden går jeg ikke med stilletter og lign. så

nu køber jeg heller ikek så ofte mega dyre sko, men de støvler igår var sat ned til 50kr, og dem idag var sat ned til 100kr, så kunne jo ikke bare gå forbi..

Men ja man kan hurtigt fyre mange penge af på sko..

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

haha, jeg kan ikke gå forbi et godt tilbud på sko..

ENIG  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.