Hvor mange par sko har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Rosengreen

Jeg er bare ikke "rigtig" kvinde på det punkt. Jeg hader at skulle købe nye sko! skobutikker giver mig stress! Jeg har mine gode gamle sorte kawasaki str. 38, og når de er udtrådte får jeg en til at købe nogle nye. 

Derudover har jeg 2 par til fin brug, mine gummistøvler, fodboldstøvler og mine løbesko. Så under 10 par her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

An&Jo

norenberg skriver:

Max 10 tror jeg da jeg ikke har råd til at købe flere....har desværre problemer med at finde sko så de koster altid min. 1000 kr for sko og sandaler....og støver er oppe omkring 1500 - 2000 kr så det er ikke tit jeg får nye sko....øv øv at man har fået så store fødder...

øv at man ikke kan gå ned og finde nogle gode tilbud.. :/

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

jeg har 6 par sko et par kondisko, et par støvler, et par sandaler, et par pumps, et par stiletter og et par klipklapper

hold da op, nogengange villa jeg ønske jeg kunne have så lidt, så fylder de ikke så meget..

men jeg kan godt lide at have nogen at skifte imellem, og så har jeg høje sko på i skole hver eneste dag, så er nødt til at kunne skifte lidt imellem nogen af dem

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

signe. skriver:

jeg har stemt 20-30, har ikke det præcise tal Jeg køber ofte stiletter, og har en del i alle mulige forskellige farver, pt mangler jeg et par i blå, et i gule og et par i "lakse" farvet

jeg har også i forskellige farver.. Jeg elsker mine sko ligeså meget som min søn..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Rosengreen skriver:

Jeg er bare ikke "rigtig" kvinde på det punkt. Jeg hader at skulle købe nye sko! skobutikker giver mig stress! Jeg har mine gode gamle sorte kawasaki str. 38, og når de er udtrådte får jeg en til at købe nogle nye. 

Derudover har jeg 2 par til fin brug, mine gummistøvler, fodboldstøvler og mine løbesko. Så under 10 par her.

wauw..
Jeg hader til gengæld tøj butikker, og handler næsten altid over nettet når det kommer til tøj.. men sko butikker er himlen for mig..

Anmeld

8. marts 2012

sarahb

40-50 par tror jeg minimum.
Men har også arbejdet i branchen.
Hvis jeg ikke solgte dem med det samme jeg ikk gik med dem så var der maaaaange flere

Anmeld

8. marts 2012

FrkLarsen

An&Jo skriver:

Jeg er en person der har ufattelig mange par sko, og jeg elsker hvert et par, og har brugt hvert par op til flere gange..

Jeg har en god samling af både stilletter, kilehæle, flade sko og støvler, og den er lige blevet udvidet med 2 ekstra par..

Fandt et par flade støvler på tilbud igår, så dem måtte jeg eje, og idag fandt jeg så et par stilletter på udsalg, så de måtte også med hjem..

Jeg har vel i omegnen af 40 par sko nu, hvis ikke flere..

Hvor mange har i??

Jeg har 3 par 

Anmeld

8. marts 2012

chael

Jeg har omkring 20 par.

Har lige smidt en hel flyttekasse ud, nogle af de gode røg til genbrug, resten røg ud.

Jeg havde vel også omkring 40-50 pr.
Men ikke længere.

Nu har jeg 4-6 par jeg bruger fast og veksler imellem

*Camilla

Anmeld

8. marts 2012

TeamRocket

Har nok omkring 20 par- og det jo fine sko de 18 af dem  Overvejer at købe lidt flere praktiske sko, evt noget nike sneakers. Du kan ikke træne hunde i stiletter (jeg har forsøgt, det går ikke )

Anmeld

8. marts 2012

KittyCatta

Måtte lige hen og tælle.  Jeg troede faktisk ikke jeg havde så mange sko alligevel, men antallet ligger så alligevel på 76 par sko 

Køber hver eneste gang jeg finder et par fede sko - også på udsalg.

Min yndlingssko er nok mine sorte Loubutin.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.