KONY 2012 - jagten på manden der stjæler børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Jeg syns det er helt forfærdeligt . I hvert fald ikke en video man skal se når man er så hormonforstyrret som mig .. 

Syns han skal fanges med det samme , og blive udsat for noget som jeg slet ikke vil nævne på en side som hedder Baby.dk 

Årh ja, de hormoner! Jeg fældede altså også lidt tårer, da Jacob fortæller om hans bror og det  Altså en uretfærdig verden de lever i!

Jeg synes bare, at det er godt skruet sammen, og hans søn er da helt fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

morethanperfect

Katte87 skriver:

Årh ja, de hormoner! Jeg fældede altså også lidt tårer, da Jacob fortæller om hans bror og det  Altså en uretfærdig verden de lever i!

Jeg synes bare, at det er godt skruet sammen, og hans søn er da helt fantastisk!

Han søn er SÅÅÅ sød !! Og han vil være som din far forstår jeg sku godt !!

Han har virkelig kæmpet for den her sag . ! 

Anmeld

8. marts 2012

Ka+Ma=Be

BellaT skriver:

Jeg mener: Kapow! Og nettet oversvømmes af Kony.. Det har jo kørt længe længe. Men lige pludselig så er det over det hele. Over hele verden. På samme tid. Det forstår jeg ikke.

Og hvorfor lige ham?

Men godt at der i det mindste er fokus på en af verdens mange syge mennesker. Det er måske en start.

Jeg tror simpelthen det handler om, at han har valgt sin mærkesag! Lidt ligesom, at kræftramte støtter kræftens bekæmpelse, eller gigtlidende støtter gigtforeningen, så er han en far som vil gå ind i kampen mod en forfærdelig børnemisbruger!

Men ja, der er sååå mange gode ting at støtte - og hvor skal man så starte?!

Anmeld

8. marts 2012

BellaT

Katte87 skriver:

Jeg tror simpelthen det handler om, at han har valgt sin mærkesag! Lidt ligesom, at kræftramte støtter kræftens bekæmpelse, eller gigtlidende støtter gigtforeningen, så er han en far som vil gå ind i kampen mod en forfærdelig børnemisbruger!

Men ja, der er sååå mange gode ting at støtte - og hvor skal man så starte?!

Ja, helt sikkert er det hans mærkesag. Som han har kæmpet for. Men der er også andre ildsjæle der kæmper, men aldrig slår igennem. Men lader det ligge. Jeg er forhåbentligt mistroisk uden grund. Min mistro kommer også kun af at det lige pludselig er over det hele.

Jeg håber det er ægte. For det er et fremskridt for menneskeheden det her.

Anmeld

8. marts 2012

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Han søn er SÅÅÅ sød !! Og han vil være som din far forstår jeg sku godt !!

Han har virkelig kæmpet for den her sag . ! 

Hehe ja, det er bare super sødt sagt Også det udtryk han får, når hans far siger "nobody knows him. He's invisible!"  hehe

Anmeld

8. marts 2012

Ka+Ma=Be

BellaT skriver:

Ja, helt sikkert er det hans mærkesag. Som han har kæmpet for. Men der er også andre ildsjæle der kæmper, men aldrig slår igennem. Men lader det ligge. Jeg er forhåbentligt mistroisk uden grund. Min mistro kommer også kun af at det lige pludselig er over det hele.

Jeg håber det er ægte. For det er et fremskridt for menneskeheden det her.

Nej jeg synes bestemt ikke at din mistro er ubegrundet! Tvært imod tænker jeg, at det er positivt at stille sig kritisk og ikke bare stole blindt på alt man får fortalt.

Men jeg håber, som du, at der ingen grund er til mistro  

Anmeld

8. marts 2012

morethanperfect

Katte87 skriver:

Hehe ja, det er bare super sødt sagt Også det udtryk han får, når hans far siger "nobody knows him. He's invisible!"  hehe

Hahah ja

Orr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.