MaleneS2011baby<3 skriver:
Har lige seet hele videoen.. Og det er første gang jeg har hørt om ham.. Kan det virkelig passe at verdens 1. prioriteret forbryder er så ukendt, selv nr 24 (tror jeg det var) er en man har hørt så meget om..
Dette er da helt sikkert noget der skal deles.. De har en kamp og et mål om han er fanget i år.. SYnes det er så fedt af ham bag videoen 
Er der nogen der er imod dette projekt eller siger dette er gammel?
Tja, jeg kender ikke mange af de navne på listen. Men nogle bliver jo pludselig kendte for os, når der som f.eks. i Libien pludselig er krigszone, eller Osama bin Laden der pludselig bomber store monumenter i USA.
Og nu bliver Kony kendt, fordi en flok mennesker insisterer på det 
Jeg ved ikke om nogle er direkte imod kampagnen, men der er flere, som mener, at det er USA's forsøg på at have soldater til stede i Uganda (og på den måde styre det hele) - men for fanden, det tror jeg bare ikke invisible children har så meget med at gøre! 
Derudover er der nogle som er imod, da man jo går ind og støtter en organisation som i teorien er "non-profit". (hvilket jeg da egentlig godt kan se mening i)
Kig bl.a. dette link: http://visiblechildren.tumblr.com/post/18890947431/we-got-trouble
Anmeld