Synes jeg er total ude at skide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

ja jeg ved det heller ikke.. han tænder mig altså bare ikke rigtigt.. men jeg kan godt lide at være sammen med ham og dele alting med ham.. og bo med ham! men tænder mig gør han ikke... heller ikke hans kys tænder mig...... vi kysser aldrig da jeg absolute ikke bryder mig om det.

nu bruger jeg et citat som sussie ville sige det (en anden bruger)

jeg har været forelsket i mange men kun elsket en

køretimerne er snart overstået og så slutter den jo der. synes du skal vende den om og så bruge det til at pifte forholdet lidt op. hvis du siger at det får dig lyst til at få mere sex så er det da kun godt. vi har da alle vores små fantasier

forhold kører op og ned - så længe du elsker din kæreste... ja så er jeg ikke bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Tror du ikke at du er sammen med ham pga. tryghed?

Og er det dét værd? Vil du ikke hellere finde én du kan elske og tænde på?

Det lyder i mine øre som om du kun elsker ham som din ven og er sammen med ham for tryghedens skyld...

har faktisk tænkt det samme.... og vi har vendt den før mig og kæresten... men det jeg tror der binder os sammen alliegevel er jeg har hjulpet ham igennem meget, og han har hjulpet mig igennem meget.. jeg tænder ham, for det siger han ofte.. men bare ikke omvendt, jeg frygter lidt tanken om han sku finde en anden og den tanke kan jeg slet ikke have... så på den måde elsker jeg ham og vil beskytte ham, men jo ægte kærlighed længes jeg...

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

nu bruger jeg et citat som sussie ville sige det (en anden bruger)

jeg har været forelsket i mange men kun elsket en

køretimerne er snart overstået og så slutter den jo der. synes du skal vende den om og så bruge det til at pifte forholdet lidt op. hvis du siger at det får dig lyst til at få mere sex så er det da kun godt. vi har da alle vores små fantasier

forhold kører op og ned - så længe du elsker din kæreste... ja så er jeg ikke bekymret

præciiiis ! elskér kun min kæreste...

Anmeld

7. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

præciiiis ! elskér kun min kæreste...

som du selv siger så når han underviser er der ingenting men lige så snart i sidder i bilen så bliver du vild  det har jo ikke noget med ham at gøre men situationen  måske i skulle lege lidt derhjemme i sengen

selvfølgelig elsker du ham

Anmeld

8. marts 2012

Muffinmus

ha ha, det går over...min kørelærer var sgu også lidt nuser på trods af at jeg var 18 og han vist var nær de 35-40 år med kone og børn:-)

så tror ikke du er unormal, måske er der bare lidt over de kørerlærere nogle gange. Lad være med at sige det til kæresten, for det går over igen:-)Bare mor dig lidt med tankerne mens de er der.

Anmeld

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

EFTER JEG HAVDE VÆRET TIL KØRETIME IGÅR, VAR JEG HELT VILD LIDERLIG, OG MÅTTE HJEM OG HA SEX

min kæreste skal vide dette her, men kæft hvor flovt man! aner slet ik hvordan jeg skal få det fortalt! det må ik misforståes for jeg elsker min familie! men jeg fatter slet ikke mig selv i det her ! er nok sindssyg !

Der er ingen grund til at fortælle din kæreste det. Det får i da intet ud af.

Du synes din kørelærer ser lidt sød ud, det er da okay. Bare lad det være ved "se, men ikke røre" og timerne er heldigvis overstået på et tidspunkt

Anmeld

8. marts 2012

UnderCover37

Jeg synes faktisk det er bekymrende at du ikke tænder på din kæreste (er det noget der er kommet med tiden i jeres forhold?), at du er nødt til at fantasere for at få nydelse mens I har sex og ikke har lyst til at kysse ham...

Dét er nok det du skal tænke på,arbejde med og fokusere på hvis jeres forhold skal ha' en chance - det er uligevægtigt som det er nu:

Han tænder på dig, og begærer dig - du kan godt lide ham og elsker ham (men tænder absolut ikke på ham)

Kan du se uligevægten?

Er han tjent med en der da meget godt kan lide ham men som ikke tænder på ham seksuelt og er nødt til at finde liderligheden andre steder?

Kærligehed er mange ting; at man elsker en person er desværre ikke lig med at det er kærlighedsfølelser, det kan også være venskabligt eller lign og netop dé følelser skal slet ikke dominere i et kærlighedsforhold, det skal kærligheden som i par.
Selvfølgelig er det også værdifuldt at være hinandens venner og fortrolige men tiltrækningen og kærestekærligheden bør og skal være det største (IMO)

Hvis du spørger mig er der to muligheder her;

Du bruger noget tid på selv at finde frem til kernen, og årsagen til at du (ikke længere) tænder seksuelt på din kæreste og evt. forsøger at løse det, hvis du kan.
- Det kan evt. gøres i selskab med en eller anden form for terapeut hvis det er for svært selv.

Hvis problemet kan løses, så skal der sættes ind på at genoprette balancen i forholdet og skabe den rigtige kærlighed mellem jer igen, og her synesjeg du skal inddrage din kæreste.

Ellers tager du konsekvensen af jeres nuværende situation og er nødt til at slutte det - for det er altså uværdigt for din kæreste og faktisk så fortjener I da begge at være i forhold hvor man begærer og begæres af sin elskede!

Anmeld

8. marts 2012

UnderCover37

P.S det er normalt i perioder at være fasineret af andre selvom man elsker og begærer sin kæreste - grunden til jeg mener det er problematisk her er jo at du siger at du ikke tænder på ham og ikke kan lide at kysse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.