Synes jeg er total ude at skide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.097 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

God aften til jer derude på Baby.dk!

ja, jeg synes nu selv det er lidt langt ude og fatter sådan set ikke mig selv. jeg er igang med at tage kørekort! og jeg er halvvejs igennem det! min kørelærer tænder mig ekstremt når vi er til tøretime. just him and me!   men ligeså snart vi er til undervisning med et hold, siger han mig absolute intet! og i mine øjne bare er en gammel dims der underviser .....! men ligeså snart jeg sætter mig ud i hans bil, blir jeg liderlig , forelset , virker mere tøsset , og snakker mere lyst til ham... HVAD FUCK SKER DER?! jeg har DATTER OG KÆRESTE !! OG SÅ SIDDER JEG OG FORELSKER MIG I EN KØRELÆRER NÅR JEG ER I HANS BIL ! BLIR TOTAL PIGET INDE I BILEN, OG SYNES HAN ER MEGA HOT !??? NOGLE GANGE NÅR JEG SEXER MED KÆRESTEN, HAR JEG MIN KØRELÆRER I HOVEDET !! OMG OMG !!! HAN ER MIDT I 40'ERNE NORMALT ALDRIG NEVER MIG DET HER !! HAN HAR 2 BØRN OG EN KONE !! OMG !!!!!NEJNEJNEEEEEEJ! JEG HADER DET - OG FATTER IKKE MIG SELV I DENNE LATTERLIGE - KLAMME SITUATION! FØJ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Anonym trådstarter

EFTER JEG HAVDE VÆRET TIL KØRETIME IGÅR, VAR JEG HELT VILD LIDERLIG, OG MÅTTE HJEM OG HA SEX

min kæreste skal vide dette her, men kæft hvor flovt man! aner slet ik hvordan jeg skal få det fortalt! det må ik misforståes for jeg elsker min familie! men jeg fatter slet ikke mig selv i det her ! er nok sindssyg !

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Hehe.... Ja jeg har også været "forelsket" i min kørelære på samme måde... Men det var dengang jeg var 18  Havde kæreste på (den samme som nu), men ja han var en hot og ung kørelærer... Men mere var der ikke i det

Du skal nok "glemme" ham når du har fået kortet og er kommet videre

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Du er da ikke sindsyg.. ved desværre ikke hvad jeg skal sige.. Men går det ik godt derhjemme? 

Syntes du skal slå ham der ud af hovedet .. Min mening

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Hehe.... Ja jeg har også været "forelsket" i min kørelære på samme måde... Men det var dengang jeg var 18  Havde kæreste på (den samme som nu), men ja han var en hot og ung kørelærer... Men mere var der ikke i det

Du skal nok "glemme" ham når du har fået kortet og er kommet videre

hehe , godt jeg så ikke er den eneste ! er ikke i tvivl om han nok skal glemmes! men fuck det herre meget stresset når jeg skal køre og jeg går og forelsker mig i en jeg i virkeligheden ikke er vild med eller nogensinde gider ha noget med, bruger mine kræfter på at komme i det perfekte tøj, makeup og ja.. ik turde kigge ham i øjnene når vi snakker.. omg! føjman ..

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Du er da ikke sindsyg.. ved desværre ikke hvad jeg skal sige.. Men går det ik godt derhjemme? 

Syntes du skal slå ham der ud af hovedet .. Min mening

jo det går fint.. måske kæmper vi lidt mere med forholdet end så mange andre, Men alligevel? en gammel kørelærer ? iw !!

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

jo det går fint.. måske kæmper vi lidt mere med forholdet end så mange andre, Men alligevel? en gammel kørelærer ? iw !!

jamen hvis i endda dyrker sex.. Det er da positivt Men så gør noget ved forholdet.. Hav kæreste aftner, gå en tur .. Hyg jer osv

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

jamen hvis i endda dyrker sex.. Det er da positivt Men så gør noget ved forholdet.. Hav kæreste aftner, gå en tur .. Hyg jer osv

vi var ude og spise pænt idag.. pleje vores forhold... så der sad min lærer ikke i tankerne

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Anonym skriver:

hehe , godt jeg så ikke er den eneste ! er ikke i tvivl om han nok skal glemmes! men fuck det herre meget stresset når jeg skal køre og jeg går og forelsker mig i en jeg i virkeligheden ikke er vild med eller nogensinde gider ha noget med, bruger mine kræfter på at komme i det perfekte tøj, makeup og ja.. ik turde kigge ham i øjnene når vi snakker.. omg! føjman ..

hehe hvad siger din kæreste til, at du "duller" dig op, når du skal ud og køre??

Ja kom videre når du alligevel ved, at han ikke er noget for dig

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

vi var ude og spise pænt idag.. pleje vores forhold... så der sad min lærer ikke i tankerne

Men det kan i jo ikke gøre hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.