Synes jeg er total ude at skide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

hehe hvad siger din kæreste til, at du "duller" dig op, når du skal ud og køre??

Ja kom videre når du alligevel ved, at han ikke er noget for dig

hehe den er mig og min kæreste tit oppe at tage fat om!  så siger han fks.. nogen gange sku man tro du havde en date eller skal gøre dig til for nogle!

og andre gange: jeg bryder mig ikke om du gør så meget ved dig selv! jeg er lidt bekymret...   så plejer jeg så bare svare, sådan er kvinder og sådan har jeg altid været... men ja.. så er det jo for hans skyld...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Men det kan i jo ikke gøre hele tiden

nej, så må vi bare lave nogen flere sjove ting sammen måske

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

nej, så må vi bare lave nogen flere sjove ting sammen måske

Måske... men du elsker vel din kæreste ? Og tænder på ham ?

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Anonym skriver:

hehe den er mig og min kæreste tit oppe at tage fat om!  så siger han fks.. nogen gange sku man tro du havde en date eller skal gøre dig til for nogle!

og andre gange: jeg bryder mig ikke om du gør så meget ved dig selv! jeg er lidt bekymret...   så plejer jeg så bare svare, sådan er kvinder og sådan har jeg altid været... men ja.. så er det jo for hans skyld...

Hmm.... du har gang i en lille flirt... Men pas på med at du ikke køre den for langt ud...  Ville nok stoppe den her hvis jeg var dig...

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Måske... men du elsker vel din kæreste ? Og tænder på ham ?

elsker ham gør jeg.. men tænder mig gør han ikke rigtig.... når vi sexer er det ikke ham der tænder mig, men en masse andet jeg slår ind i hovedet der gir mig nydelsen... elsker ham overalt.... men tænder mig gør han absolute ikke

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Hmm.... du har gang i en lille flirt... Men pas på med at du ikke køre den for langt ud...  Ville nok stoppe den her hvis jeg var dig...

ja og det er her jeg ikke ved hvordan jeg bare stopper det.. ej forhelved ! blir jo helt Liderlig efter ham nu bare ved vi snakker om det...

jeg håber sku ikke mine følelser er ved at tage over !

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Anonym skriver:

elsker ham gør jeg.. men tænder mig gør han ikke rigtig.... når vi sexer er det ikke ham der tænder mig, men en masse andet jeg slår ind i hovedet der gir mig nydelsen... elsker ham overalt.... men tænder mig gør han absolute ikke

Hvordan kan man elske én, man ikke tænder på? Ja, undskyld jeg spørger... Men det forstår jeg ikke

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Anonym skriver:

ja og det er her jeg ikke ved hvordan jeg bare stopper det.. ej forhelved ! blir jo helt Liderlig efter ham nu bare ved vi snakker om det...

jeg håber sku ikke mine følelser er ved at tage over !

Tror du skal tænke på hvad du gør hvis du vil beholde din kæreste...

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Hvordan kan man elske én, man ikke tænder på? Ja, undskyld jeg spørger... Men det forstår jeg ikke

ja jeg ved det heller ikke.. han tænder mig altså bare ikke rigtigt.. men jeg kan godt lide at være sammen med ham og dele alting med ham.. og bo med ham! men tænder mig gør han ikke... heller ikke hans kys tænder mig...... vi kysser aldrig da jeg absolute ikke bryder mig om det.

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Anonym skriver:

ja jeg ved det heller ikke.. han tænder mig altså bare ikke rigtigt.. men jeg kan godt lide at være sammen med ham og dele alting med ham.. og bo med ham! men tænder mig gør han ikke... heller ikke hans kys tænder mig...... vi kysser aldrig da jeg absolute ikke bryder mig om det.

Tror du ikke at du er sammen med ham pga. tryghed?

Og er det dét værd? Vil du ikke hellere finde én du kan elske og tænde på?

Det lyder i mine øre som om du kun elsker ham som din ven og er sammen med ham for tryghedens skyld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.