Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. marts 2012

FjolleTrold

Ditte_Marie skriver:

Vil du så ikke sende billedet til mig i en PB også?

Vi skal i hvert fald have sådan en om en måneds tid

Mangler bare billeder nu - men du kan lige starte med dette. Og her er det først til mølle, da jeg kun har 1 tilbage....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

crille

Har været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?  

Anmeld

18. marts 2012

FjolleTrold

crille skriver:

DDeHar været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?  

Dem finder du under info. Skal lige sige videre at priser er svære at finde. Tak

Anmeld

18. marts 2012

TR

FjolleTrold skriver:

Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen.

Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med.

Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen.

Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude ;O)

PRIS: 200 kr. + 50 kr. (jeg sender selvfølgelig samlet, hvis du køber mere - fragt max. 50 kr.)

Se mere: www.fjolletrold.dk

Hvor er de fede - sådan må jeg eje når den bette kommer må jeg være så nysgerrig og høre hva de er lavet af ?? ..

Anmeld

18. marts 2012

FjolleTrold

TR skriver:

Hvor er de fede - sådan må jeg eje når den bette kommer må jeg være så nysgerrig og høre hva de er lavet af ?? ..

Der er fiberfyld i og bomuld så den ikke bliver for varm. Du er hjertelig velkommen til at vende ttilbage

Anmeld

18. marts 2012

FjolleTrold

crille skriver:

Har været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?  

Priser har fået sin egen bjælke under bestilling

Anmeld

18. marts 2012

TR

FjolleTrold skriver:

Der er fiberfyld i og bomuld så den ikke bliver for varm. Du er hjertelig velkommen til at vende ttilbage

1000tak

Anmeld

19. marts 2012

FjolleTrold

Trinse skriver:

Findes stoffet med æblerne i drengefarver? Mvh. Trine.

Så er der ved at være nyt stof...

Anmeld

19. marts 2012

FjolleTrold

Mizz-sommer skriver:

Har du flere slags stof til dreng som

Du vil lave eller?

Så er der billeder på vej...

Anmeld

19. marts 2012

FjolleTrold

Som lovet kommer der billeder af det nye stof. Jeg er så pjattet med det - håber det også falder i jeres smag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.