Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Vil du så ikke sende billedet til mig i en PB også?Vi skal i hvert fald have sådan en om en måneds tid
Vil du så ikke sende billedet til mig i en PB også?Vi skal i hvert fald have sådan en om en måneds tid
Mangler bare billeder nu - men du kan lige starte med dette. Og her er det først til mølle, da jeg kun har 1 tilbage....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?
crille skriver: DDeHar været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?
DDeHar været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?
FjolleTrold skriver: Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen. Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med. Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen. Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude ;O) PRIS: 200 kr. + 50 kr. (jeg sender selvfølgelig samlet, hvis du køber mere - fragt max. 50 kr.) Se mere: www.fjolletrold.dk
Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen.
Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med.
Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen.
Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude ;O)
PRIS: 200 kr. + 50 kr. (jeg sender selvfølgelig samlet, hvis du køber mere - fragt max. 50 kr.)
Se mere: www.fjolletrold.dk
TR skriver: Hvor er de fede - sådan må jeg eje når den bette kommer må jeg være så nysgerrig og høre hva de er lavet af ?? ..
Hvor er de fede - sådan må jeg eje når den bette kommer må jeg være så nysgerrig og høre hva de er lavet af ?? ..
crille skriver: Har været inde på hjemmesiden og der er jo mange fine ting.. Men jeg savner nogle priser?
FjolleTrold skriver:Der er fiberfyld i og bomuld så den ikke bliver for varm. Du er hjertelig velkommen til at vende ttilbage
Trinse skriver: Findes stoffet med æblerne i drengefarver? Mvh. Trine.
Findes stoffet med æblerne i drengefarver? Mvh. Trine.
Mizz-sommer skriver: Har du flere slags stof til dreng som Du vil lave eller?
Har du flere slags stof til dreng som
Du vil lave eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128