Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. marts 2012

FjolleTrold

Maise86 skriver:

Sådan en vil jeg gerne bestille så Kan jeg fdeden i det stof der er på det næstsidste billede? Ellers finder du bare noget sødt stof som passer til en rød barnevogn

Jeg tjekker lige, om der er nok stof. Jeg har lavet et nyt mønster, men orker ikke mere for i dag. Men vender lige tilbage hurtigst muligt, når jeg har den helt rigtige pude til dukkevognen.

Og min lille trold skal da også have en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

FjolleTrold

Guldimaven skriver:

De er bare SÅ fede!!! Skal helt sikkert have en, når min bettemand når den alder! Håber du også laver dem til den tid!

TUSIND TAK. Og mon ikke jeg også laver dem, når den bette er kommet til verden

Anmeld

8. marts 2012

FjolleTrold

Maja84 skriver:

Har selv haft syet sådan en pude til vores søn, og kan klart anbefale den, vi bruger stadig vores selvom han er 13 mdr
Og hvor er de fine dem du har lavet, jeg glemte vidst helt at vende tilbage med minipusletasketingen

Jamen Maja, det kan du da nå endnu.

Er det ikke dig med køreposen? Jeg arbejder stadig på sagen.... Skulle meget gerne nå at sy en demo i dag inden troldene kommer hjem....

For nu er det vist ved at være vejr til den

Anmeld

8. marts 2012

FjolleTrold

Maise86 skriver:

Sådan en vil jeg gerne bestille så Kan jeg fdeden i det stof der er på det næstsidste billede? Ellers finder du bare noget sødt stof som passer til en rød barnevogn

Så er den DER - og jeg har altså fundet det sødeste stof med små isvafler, som jeg er sikker på passer perfekt til en rød brio dukkevogn. Jeg sender dig lige en PM.

Anmeld

8. marts 2012

Maise86

FjolleTrold skriver:

Så er den DER - og jeg har altså fundet det sødeste stof med små isvafler, som jeg er sikker på passer perfekt til en rød brio dukkevogn. Jeg sender dig lige en PM.

Perfekt

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

FjolleTrold skriver:

Jamen Maja, det kan du da nå endnu.

Er det ikke dig med køreposen? Jeg arbejder stadig på sagen.... Skulle meget gerne nå at sy en demo i dag inden troldene kommer hjem....

For nu er det vist ved at være vejr til den

Må indrømme jeg ikke kan huske hvad det hedder, men er den der til at have liggende under feks barnevognen, til bleer osv, sådan en mini pusletaske
HVad er det kørepose for noget, det lyder spændende :-)

Anmeld

8. marts 2012

FjolleTrold

Maja84 skriver:

Må indrømme jeg ikke kan huske hvad det hedder, men er den der til at have liggende under feks barnevognen, til bleer osv, sådan en mini pusletaske
HVad er det kørepose for noget, det lyder spændende :-)

Hi hi - så er det ikke den Maja. Nå, men en skøn fleece kørepose, som man kan bruge i klapvognen, i cykelstolen og autostolen. Og jeg laver den så den er absolut mest praktisk mht. seler. Arbejder på højtryk med den, og nu ser det ud til at mønstret er ved at være der...

Og den hedder baggybag - den til det mest nødvendige. Jeg laver dem stadig. Du kan se stof osv. inde på min web: www.fjolletrold.dk

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

FjolleTrold skriver:

V

Hi hi - så er det ikke den Maja. Nå, men en skøn fleece kørepose, som man kan bruge i klapvognen, i cykelstolen og autostolen. Og jeg laver den så den er absolut mest praktisk mht. seler. Arbejder på højtryk med den, og nu ser det ud til at mønstret er ved at være der...

Og den hedder baggybag - den til det mest nødvendige. Jeg laver dem stadig. Du kan se stof osv. inde på min web: www.fjolletrold.dk

Uh jeg kunne bestemt godt være interesseret i sådanne 2 poser til klapvognen glæder mig til at se når du er helt færdig

Anmeld

8. marts 2012

Ditte<3

Jeg kunne godt være interesseret i billede 12, den med æblerne 

Er den stadig til salg? 

Anmeld

8. marts 2012

FjolleTrold

Ditte<3 skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i billede 12, den med æblerne 

Er den stadig til salg? 

Den er desværre lige solgt. Men jeg skal have bestilt mere stof i aften. Skal jeg reservere en til dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.