Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. marts 2012

Trinse

Du kan sende til Trinse44@gmail.com. Mvh. Trine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

FjolleTrold

Maise86 skriver:

Min datter har den fra Brio  Købte selv en af dig til min søn, og vi har været så glade for den. Så den anden dag da vi var ude og gå tur havde min datter sin dukkevogn med, og den stakkels dukke lå jo bare dernede og kunne slet ikke kigge ud 

Jeg synes godt, at jeg kunne genkende dit navn ;O). Og så glad for at høre, at i har været glade for den. Og den lille dukke skal da ikke bare ligge der.

Jeg får lige tjekket senere i dag, hvor lille/stor den skal være.

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Trinse skriver:

Du kan sende til Trinse44@gmail.com. Mvh. Trine.

Det gør jeg - kan vist lige nå det...

Anmeld

7. marts 2012

Aabye

Så kom manden hjem med puden.. Og hold nu hvor er den lækker..

Tak for handelen..  

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Line - med Bobben skriver:

Så kom manden hjem med puden.. Og hold nu hvor er den lækker..

Tak for handelen..  

Det er jeg glad for at høre

Anmeld

7. marts 2012

Guldimaven

De er bare SÅ fede!!! Skal helt sikkert have en, når min bettemand når den alder! Håber du også laver dem til den tid!

Anmeld

7. marts 2012

Kløver

Har selv haft syet sådan en pude til vores søn, og kan klart anbefale den, vi bruger stadig vores selvom han er 13 mdr
Og hvor er de fine dem du har lavet, jeg glemte vidst helt at vende tilbage med minipusletasketingen

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Maise86 skriver:

Min datter har den fra Brio  Købte selv en af dig til min søn, og vi har været så glade for den. Så den anden dag da vi var ude og gå tur havde min datter sin dukkevogn med, og den stakkels dukke lå jo bare dernede og kunne slet ikke kigge ud 

Hej igen

Så har jeg set lidt på det, og jeg vil kunne lave den til 75 kr +25 kr. i porto.

Jeg har endda forsøgt at sy en - den blev bare en anelse for lav, så jeg prøver igen... i morgen. Det er altså sjovt at sy en pude så lille.

Kh
Karina

Anmeld

7. marts 2012

Maise86

Sådan en vil jeg gerne bestille så Kan jeg fdeden i det stof der er på det næstsidste billede? Ellers finder du bare noget sødt stof som passer til en rød barnevogn

Anmeld

7. marts 2012

Maise86

FjolleTrold skriver:

Hej igen

Så har jeg set lidt på det, og jeg vil kunne lave den til 75 kr +25 kr. i porto.

Jeg har endda forsøgt at sy en - den blev bare en anelse for lav, så jeg prøver igen... i morgen. Det er altså sjovt at sy en pude så lille.

Kh
Karina

Hov fik ikke citeret dig, men har svaret dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.