Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.107 visninger
52 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

FjolleTrold

Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen.

Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med.

Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen.

Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude ;O)

PRIS: 200 kr. + 50 kr. (jeg sender selvfølgelig samlet, hvis du køber mere - fragt max. 50 kr.)

Se mere: www.fjolletrold.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Trinse

Findes stoffet med æblerne i drengefarver? Mvh. Trine.

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Trinse skriver:

Findes stoffet med æblerne i drengefarver? Mvh. Trine.

Ja, det gør den. Den er desværre udsolgt, men men men jeg skal i løbet af et par dage have sendt en stofbestilling af sted. Det kommer fra Tyskland!

Den findes med retrofarver og blå-nuancer.

Har du en mailadresse jeg evt. vil kunne sende billeder til?

Anmeld

7. marts 2012

Aabye

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en som den på billede 20

Er det muligt at afhente den selv? Min mand er nemlig i vejle hver dag, og der er jo ikke langt fra Vejle til Børkop.

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Line - med Bobben skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en som den på billede 20

Er det muligt at afhente den selv? Min mand er nemlig i vejle hver dag, og der er jo ikke langt fra Vejle til Børkop.

Du kan tro, at det er muligt selv at hente den ;O).

Billede 20 er det den med de runde cirkler og dyrene? Bare for at være 112% sikker ;O)

Jeg sender dig lige en PM

Anmeld

7. marts 2012

Aabye

FjolleTrold skriver:

Du kan tro, at det er muligt selv at hente den ;O).

Billede 20 er det den med de runde cirkler og dyrene? Bare for at være 112% sikker ;O)

Jeg sender dig lige en PM

Jeps.. Det er den

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Line - med Bobben skriver:

Jeps.. Det er den

Super - har lige sendt dig en PM

Anmeld

7. marts 2012

Maise86

FjolleTrold skriver:

Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen.

Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med.

Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen.

Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude ;O)

PRIS: 200 kr. + 50 kr. (jeg sender selvfølgelig samlet, hvis du køber mere - fragt max. 50 kr.)

Se mere: www.fjolletrold.dk

Er det en mulighed at du kan lave en i str til en dukkevogn?

Anmeld

7. marts 2012

FjolleTrold

Maise86 skriver:

Er det en mulighed at du kan lave en i str til en dukkevogn?

Hi hi - den havde jeg ikke set komme. Men tja - jeg er frisk. Hvilken dukkevogn har du? Jeg har selv (eller dvs. min datter) en brio og den røde trædukkevogn. Når jeg ved hvilken det er, kan jeg udregne en pris

Anmeld

7. marts 2012

Maise86

FjolleTrold skriver:

Hi hi - den havde jeg ikke set komme. Men tja - jeg er frisk. Hvilken dukkevogn har du? Jeg har selv (eller dvs. min datter) en brio og den røde trædukkevogn. Når jeg ved hvilken det er, kan jeg udregne en pris

Min datter har den fra Brio  Købte selv en af dig til min søn, og vi har været så glade for den. Så den anden dag da vi var ude og gå tur havde min datter sin dukkevogn med, og den stakkels dukke lå jo bare dernede og kunne slet ikke kigge ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.