Kører jeres fjernsyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

modesty

Det ville jeg aldrig finde mig i - og jeg er ellers en forholdsvis tolerant kæreste.  Jeg HADER når fjernsynet kører bare for at køre. Og jeg slår altid lyden fra og foretager mig noget andet når der er reklamer. Bliver bims i knolden af al den baggrundsstøj.

Til gengæld er min kærestes computer tændt 24/7, men det har jeg besluttet mig for at han må styre selv, selvom det også irriterer mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Anonym for ikke at hænge kæresten ud

Men hjemme hos jer, til daglig, har i så fjernsynet tændt det meste af tiden? Fx som en baggrundsting?

Før jeg mødte min kæreste, så jeg ALDRIG fjernsyn. Boede alene og havde bare den mindste pakke. Hvis jeg endelig skulle se noget, købte jeg serier på DVD og så det, men det var kun som en hyggeting ind imellem om aftenen.

Når min kæreste er hjemme, kører fjernsynet KONSTANT! Og jeg kan ikke holde det ud! Det kører fra han kommer hjem om eftermiddagen til han går i seng. Og det er ofte ikke en gang fordi han ser det der kører, det skal bare være tændt åbenbart. Bliver virkelig skør af hovedet af den der konstante larm i baggrunden!

Tit er fjernsynet tændt imens han fx ser natholdet på sin pc. Så må jeg lige sige til ham: "Sig mig, synes du ikke det der er spild af strøm?"..

Denne uge har han ferie, og det er lige før jeg ville ønske han var på arbejde, for fjernsynet skal bare køre nonstop hele dagen. Jeg bliver jo sindssyg!! Jeg har lige sagt til ham, at nu slukkede han det lort. Tvet stod bare tændt på TV-shop med en reklame for slim-and-lift, og som jeg sagde til ham, gik jeg ikke ud fra at han rent faktisk SÅ en reklame for opstrammende kvindelingeri..

Jeg synes også det er et problem, fordi vores barn på 5 måneder self. elsker det tv, fordi der er farver og bevægelse, så hvis vi har hende inde i stuen glor hun bare på den skærm konstant og kan ikke koncentrere sig om at snakke med mig, lege på sit legetæppe osv..

Hvordan er det hos jer? Fjernsyn konstant? Som baggrundsstøj? I så fald hvorfor? For jeg kan SLET ikke forstå man kan holde det ud, jeg tror altså ikke det er sundt

Nope. Lige der er min kæreste og jeg heldigvis meget ens. Vi hører radio/musik i løbet af dagen og fjernsyn er noget vi bruger til afslapning og hygge om aftenen.

Måske du bare skulle tage initiativet og slukke for tv og tænde radioen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.