Kører jeres fjernsyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.497 visninger
31 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym for ikke at hænge kæresten ud

Men hjemme hos jer, til daglig, har i så fjernsynet tændt det meste af tiden? Fx som en baggrundsting?

Før jeg mødte min kæreste, så jeg ALDRIG fjernsyn. Boede alene og havde bare den mindste pakke. Hvis jeg endelig skulle se noget, købte jeg serier på DVD og så det, men det var kun som en hyggeting ind imellem om aftenen.

Når min kæreste er hjemme, kører fjernsynet KONSTANT! Og jeg kan ikke holde det ud! Det kører fra han kommer hjem om eftermiddagen til han går i seng. Og det er ofte ikke en gang fordi han ser det der kører, det skal bare være tændt åbenbart. Bliver virkelig skør af hovedet af den der konstante larm i baggrunden!

Tit er fjernsynet tændt imens han fx ser natholdet på sin pc. Så må jeg lige sige til ham: "Sig mig, synes du ikke det der er spild af strøm?"..

Denne uge har han ferie, og det er lige før jeg ville ønske han var på arbejde, for fjernsynet skal bare køre nonstop hele dagen. Jeg bliver jo sindssyg!! Jeg har lige sagt til ham, at nu slukkede han det lort. Tvet stod bare tændt på TV-shop med en reklame for slim-and-lift, og som jeg sagde til ham, gik jeg ikke ud fra at han rent faktisk SÅ en reklame for opstrammende kvindelingeri..

Jeg synes også det er et problem, fordi vores barn på 5 måneder self. elsker det tv, fordi der er farver og bevægelse, så hvis vi har hende inde i stuen glor hun bare på den skærm konstant og kan ikke koncentrere sig om at snakke med mig, lege på sit legetæppe osv..

Hvordan er det hos jer? Fjernsyn konstant? Som baggrundsstøj? I så fald hvorfor? For jeg kan SLET ikke forstå man kan holde det ud, jeg tror altså ikke det er sundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Maja_4000

Her kører det altså også hele tiden .. Vores datter er 14 måneder og er heldigvis ret ligeglad med det

Vi slukker det hvis vi f.eks. er i køkkenet og laver mad .. Men så er radioen tændt i stedet  

Anmeld

7. marts 2012

henh01

Jeg hører ofte musik frem for TV. Jeg kan godt finde på at se en enkelt serie på mine fridage og så er det også det
Men min kæreste tænder for tv2 som det første når han står op og så kører det ellers også bare. I går jeg kom hjem fra job kørte tv'et i stuen, men han sad ovenpå og spillede computer samtidig med at han så tv ovenpå. hahaha

Jeg gider ike hidse mig op over det - jeg slukker bare hvis det bliver for meget

Anmeld

7. marts 2012

An&Jo

hjemme ved os kører fjernsynet også hele tiden.. Jeg ser det først når sønnen sover, men det er som om at han bare leger bedst med lidt støj i baggrunden, og så er der jo mulighed for at se tegnefilm når ha lige har lyst..

hvis jeg sidder og laver lektier på computeren, så slukker jeg gerne tv'et for ellers kan jeg ikke koncentrere mig, men ellers så kører fjernsynet fra vi står op til vi går i seng..

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Her kører det altså også hele tiden .. Vores datter er 14 måneder og er heldigvis ret ligeglad med det

Vi slukker det hvis vi f.eks. er i køkkenet og laver mad .. Men så er radioen tændt i stedet  

Men hvorfor? Hvorfor skal det køre hele tiden?

Anmeld

7. marts 2012

MariaJ

Jeg ville også blive helt vildt irriteret over det. Her tænder vi fjernsynet, hvis vi vil se noget, men jeg synes det er enormt distraherende at have det kørende som baggrundstapet. Jeg hører også sjældent radio, så er nok lidt sart, når det kommer til baggrunds"støj".

Anmeld

7. marts 2012

LilleChelle

Herhjemme kører et af fjernsynene også hele dagen mens vi er hjemme.

Jeg kan godt lide der er noget i baggrunden, og så følger jeg lidt med i serierne en gang imellem

Anmeld

7. marts 2012

Sesse89

Lig for tiden kører det næsten hele tiden men jeg har perioder hvor jeg ikk har det tændt og blot høre radio.

Men det kører for det meste om eftermiddagen og til jeg går i seng.

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har det præcis som dig . Synes det er drøn irriterende at det skal køre 24/7
Så ja jeg slukker det hver gang jeg kommer forbi og der ikk sidder bogen og ser det .
I min verden er det spild af strøm og penge .

Anmeld

7. marts 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Men hvorfor? Hvorfor skal det køre hele tiden?

Det ved jeg ikke Det har det gjort siden jeg fik fjernsyn på værelset da jeg boede hjemme :b Og det samme med min kæreste .. Så det er vel en vanesag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.