Kører jeres fjernsyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Anonym for ikke at hænge kæresten ud

Men hjemme hos jer, til daglig, har i så fjernsynet tændt det meste af tiden? Fx som en baggrundsting?

Før jeg mødte min kæreste, så jeg ALDRIG fjernsyn. Boede alene og havde bare den mindste pakke. Hvis jeg endelig skulle se noget, købte jeg serier på DVD og så det, men det var kun som en hyggeting ind imellem om aftenen.

Når min kæreste er hjemme, kører fjernsynet KONSTANT! Og jeg kan ikke holde det ud! Det kører fra han kommer hjem om eftermiddagen til han går i seng. Og det er ofte ikke en gang fordi han ser det der kører, det skal bare være tændt åbenbart. Bliver virkelig skør af hovedet af den der konstante larm i baggrunden!

Tit er fjernsynet tændt imens han fx ser natholdet på sin pc. Så må jeg lige sige til ham: "Sig mig, synes du ikke det der er spild af strøm?"..

Denne uge har han ferie, og det er lige før jeg ville ønske han var på arbejde, for fjernsynet skal bare køre nonstop hele dagen. Jeg bliver jo sindssyg!! Jeg har lige sagt til ham, at nu slukkede han det lort. Tvet stod bare tændt på TV-shop med en reklame for slim-and-lift, og som jeg sagde til ham, gik jeg ikke ud fra at han rent faktisk SÅ en reklame for opstrammende kvindelingeri..

Jeg synes også det er et problem, fordi vores barn på 5 måneder self. elsker det tv, fordi der er farver og bevægelse, så hvis vi har hende inde i stuen glor hun bare på den skærm konstant og kan ikke koncentrere sig om at snakke med mig, lege på sit legetæppe osv..

Hvordan er det hos jer? Fjernsyn konstant? Som baggrundsstøj? I så fald hvorfor? For jeg kan SLET ikke forstå man kan holde det ud, jeg tror altså ikke det er sundt

Hader tv'et .. Hvis jeg boede alene havde jeg slet ikk noget

Det eneste tidspunkt det kører , er når daniel kommer hjem fra arb. ca. halv 10 om aftenen .. Så ser han lige nyhederne inden han går i seng .. Og så blir det slukket igen bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

2721

Nej, det gør det ikke.
Tvet er kun tændt, hvis vi skal se noget og vores søn er kommet i seng

Anmeld

7. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Men hjemme hos jer, til daglig, har i så fjernsynet tændt det meste af tiden? Fx som en baggrundsting?

Før jeg mødte min kæreste, så jeg ALDRIG fjernsyn. Boede alene og havde bare den mindste pakke. Hvis jeg endelig skulle se noget, købte jeg serier på DVD og så det, men det var kun som en hyggeting ind imellem om aftenen.

Når min kæreste er hjemme, kører fjernsynet KONSTANT! Og jeg kan ikke holde det ud! Det kører fra han kommer hjem om eftermiddagen til han går i seng. Og det er ofte ikke en gang fordi han ser det der kører, det skal bare være tændt åbenbart. Bliver virkelig skør af hovedet af den der konstante larm i baggrunden!

Tit er fjernsynet tændt imens han fx ser natholdet på sin pc. Så må jeg lige sige til ham: "Sig mig, synes du ikke det der er spild af strøm?"..

Denne uge har han ferie, og det er lige før jeg ville ønske han var på arbejde, for fjernsynet skal bare køre nonstop hele dagen. Jeg bliver jo sindssyg!! Jeg har lige sagt til ham, at nu slukkede han det lort. Tvet stod bare tændt på TV-shop med en reklame for slim-and-lift, og som jeg sagde til ham, gik jeg ikke ud fra at han rent faktisk SÅ en reklame for opstrammende kvindelingeri..

Jeg synes også det er et problem, fordi vores barn på 5 måneder self. elsker det tv, fordi der er farver og bevægelse, så hvis vi har hende inde i stuen glor hun bare på den skærm konstant og kan ikke koncentrere sig om at snakke med mig, lege på sit legetæppe osv..

Hvordan er det hos jer? Fjernsyn konstant? Som baggrundsstøj? I så fald hvorfor? For jeg kan SLET ikke forstå man kan holde det ud, jeg tror altså ikke det er sundt

Vores bliver tændt om aftenen, når Laura er puttet ellers ikke. Laura ser sjældent TV

Anmeld

7. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Her er tv'et kun tændt, når det bliver set. Jeg hader i det hele taget baggrundsstøj - kan bedre lide stilhed

Anmeld

7. marts 2012

anja89

Anonym skriver:

Det køre også her hjemme, dog ikke fordi hverken mig eller ungerne ser det men fordi at kæresten enten ser tegnefilm eller spille ps3 jeg slukker for det når vi skal spise fordi jeg syntes det er mere hyggeligt og at der så ikke bare sidder 3 mennesker og glor ind i skærmen mens de skovler i hoved 

For mit vedkommende måtte det gerne være slukket, men vis jeg slukker går der max 10 minutter og så det tændt igen

Anmeld

7. marts 2012

SaNiNa

Her køre det om morgen fordi Nicklas (2&frac12 gerne vil se tegnfilm og så køre det resten af dagen indtil han kommer hjem igen for ellers er her så stille.

det ikke fordi jeg følger lige meget med i det forskellige men Naia (5måneder) hun snakker ikke lige så meget til mig.

Så her er det bare for her ikke er stille. Det er dog slukket hvis vi er i køkknet om eftermiddag kan Nicklas godt tænde det når vi når hen omkring kl 16.30 for at se lidt tegnfilm og slappe lidt af.

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

Hos os kører det som regel altid som baggrund. Jeg kan faktisk meget godt lide det. - Men ja - principielt er det sikkert spild og strøm og mega usundt osv... Meeeen... Tjaaa...

Prøver at leve så strømsparsommeligt som muligt og så sundt som muligt

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Jeg har tit mit fjernsyn tændt, selvom jeg ikke ser det.. men for mig er det en tryghed når jeg er alene hjemme.. Når kæresten er hjemme, er fjernsynet slukket hvis vi ikke ser det..

Anmeld

7. marts 2012

Kløver

Her kører tv også næsten konstant, når vores søn er her er det med disney junior og vi har så nedskruet lyd. Han ser det ikke så meget, når han render og leger på gulvet, men vi hygger med det ved mellemmåltiderne, han spiser feks knækbrød med ost, og så kigger vi tv mens jeg synger med på sangene, snakker farver og ting når vores søn er kommet i seng, skifter vi til det vi har lyst til at se

Anmeld

7. marts 2012

banana3

Maja_4000 skriver:

Det ved jeg ikke Det har det gjort siden jeg fik fjernsyn på værelset da jeg boede hjemme :b Og det samme med min kæreste .. Så det er vel en vanesag 

jeg har det på præcis samme måde som dig, her hjemme køre det også, ellers er det musik der spiller. min kæreste og jeg elsker muik, og det er ikke noget problem for mig at lukke lyden ude, af og til opdager jeg slet ikke det er tændt, fordi jeg som sagt sagtens kan lukke af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.