grinny skriver:
Jeg har overvejet hypnose så jeg kan komme af med min rygetrang og bare i det hele taget de lorte smøger! 
Jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange, men hver gang jeg står i en stresset situation går det galt 
Jeg vil så gerne stoppe, og så tænkte jeg at det måske var vejen frem for mig, men vil gerne høre nogle erfaringer 
Så kender i eller har i prøvet hypnose, og virker det? 
Jeg har prøvet hypnose op til køreprøve, og jeg syntes virkelig at det var noget pladder, det hjalp overhovedet ikke..
Har dog fået hjælp med eksamensangst gennem en kinesiolog..
Men ang. rygestoppet, der benyttede jeg mig af akkupunktur, og dette kan jeg kun anbefale, alt det nikotintyggegummi og den nye spray der, det er også noget værre noget, virker aldrig
hvertfald ikke ved mig.. fik kvalme hvergang jeg prøvede, så i stedet for at ryge, sad jeg med kvalme og lammet hals - sådan føltes det..
Men akkupunkturen, hjalp med det samme, lå der inde med nogle nåle i, to i armen og en i panden i 45 minutter ca, også bagefter skød han mener det var 7 i øret på mig,sådan nogle små nogle, og det har virket fantastisk, fik det i december, og har ikke røget siden .. 
Så vil varmt anbefale akkupunktur