Hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

grinny

Janni. skriver:

Hmm okay, måske har min kæreste så "bare" været heldig. Han tog så også kun 2 uger af kuren, og ikke hele kuren. Ved ikke om det gør en forskel. 

Til TS: synes du skal snakke med din læge om det. Måske er det ikke så god én idé med de her piller alligevel. Jeg undskylder forslaget. 

Du skal skam ikke undskylde, regner ikke med da anbefalede dem for at slå mig ihjel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

grinny

Zeus skriver:

Dte hjalp lidt de første par dage, men ikke nok.. Tror bare jeg skulle have været afsted flere gange, men hun sagde at det var nok med én gang, så det var hvad jeg havde gemt penge til

Men jeg vil ikke ikke-anbefale det, for synes det er værd at prøve.. Regner også selv med at forsøge igen, når jeg har fået skrabet nogen penge sammen. Det er bare mange penge, når det er de der 6-800 kr pr gang, og jeg evt skal afsted 2-4 gange

Tror sgu jeg prøver det! Hvis det virker er det jo bare super fedt

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

grinny skriver:

U

Du skal skam ikke undskylde, regner ikke med da anbefalede dem for at slå mig ihjel  

Uha nej da

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Janni. skriver:

Uha nej da

Hehe, men tror bare jeg holder mig til hypnose så 

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

grinny skriver:

Hehe, men tror bare jeg holder mig til hypnose så 

Hypnose kan næppe skade på samme måde

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Janni. skriver:

Hypnose kan næppe skade på samme måde

Nej det er det jeg tænker 

Anmeld

7. marts 2012

BabyMus

grinny skriver:

Jeg har overvejet hypnose så jeg kan komme af med min rygetrang og bare i det hele taget de lorte smøger! 

Jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange, men hver gang jeg står i en stresset situation går det galt 

Jeg vil så gerne stoppe, og så tænkte jeg at det måske var vejen frem for mig, men vil gerne høre nogle erfaringer

Så kender i eller har i prøvet hypnose, og virker det?

Jeg har også prøvet det. Ikke for at stoppe med at ryge, men fordi jeg havde flyskræk. Jeg var til hypnose tre gange, og satte mig derefter i et fly og fløj 8 timer til USA uden problemer! Så for mig virkede det og kan kun afbefale andre at gøre det. Så jeg synes da du skal prøve. (:

Anmeld

7. marts 2012

Wish

grinny skriver:

Jeg har overvejet hypnose så jeg kan komme af med min rygetrang og bare i det hele taget de lorte smøger! 

Jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange, men hver gang jeg står i en stresset situation går det galt 

Jeg vil så gerne stoppe, og så tænkte jeg at det måske var vejen frem for mig, men vil gerne høre nogle erfaringer

Så kender i eller har i prøvet hypnose, og virker det?

Jeg har prøvet hypnose op til køreprøve, og jeg syntes virkelig at det var noget pladder, det hjalp overhovedet ikke.. 

Har dog fået hjælp med eksamensangst gennem en kinesiolog..

Men ang. rygestoppet, der benyttede jeg mig af akkupunktur, og dette kan jeg kun anbefale, alt det nikotintyggegummi og den nye spray der, det er også noget værre noget, virker aldrig hvertfald ikke ved mig.. fik kvalme hvergang jeg prøvede, så i stedet for at ryge, sad jeg med kvalme og lammet hals - sådan føltes det..

Men akkupunkturen, hjalp med det samme, lå der inde med nogle nåle i, to i armen og en i panden i 45 minutter ca, også bagefter skød han mener det var 7 i øret på mig,sådan nogle små nogle, og det har virket fantastisk, fik det i december, og har ikke røget siden ..

Så vil varmt anbefale akkupunktur

Anmeld

8. marts 2012

grinny

Wish skriver:

Jeg har prøvet hypnose op til køreprøve, og jeg syntes virkelig at det var noget pladder, det hjalp overhovedet ikke.. 

Har dog fået hjælp med eksamensangst gennem en kinesiolog..

Men ang. rygestoppet, der benyttede jeg mig af akkupunktur, og dette kan jeg kun anbefale, alt det nikotintyggegummi og den nye spray der, det er også noget værre noget, virker aldrig hvertfald ikke ved mig.. fik kvalme hvergang jeg prøvede, så i stedet for at ryge, sad jeg med kvalme og lammet hals - sådan føltes det..

Men akkupunkturen, hjalp med det samme, lå der inde med nogle nåle i, to i armen og en i panden i 45 minutter ca, også bagefter skød han mener det var 7 i øret på mig,sådan nogle små nogle, og det har virket fantastisk, fik det i december, og har ikke røget siden ..

Så vil varmt anbefale akkupunktur

Puha, er ikke meget for nåle, gør det ondt?

Og hvad kostede det?

Anmeld

9. marts 2012

Wish

grinny skriver:

Puha, er ikke meget for nåle, gør det ondt?

Og hvad kostede det?

Det gjorde overhovedet ikke ondt, jeg synts at det var sjovt, men mig og min bror lå også der inde sammen på hver vores briks .. '

Jeg var kun inde en gang, og mener at jeg gav 600 kr, eller der omkring... Men det virkede efter kun en gang..

Det eneste der var bagefter, var at øret hvor de sad i kløede lidt, men det er jo ligesom når man får en ørering, det heler jo.. men de er jo bitte små..

Syntes du skal prøve det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.