Hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

grinny

Jeg har overvejet hypnose så jeg kan komme af med min rygetrang og bare i det hele taget de lorte smøger! 

Jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange, men hver gang jeg står i en stresset situation går det galt 

Jeg vil så gerne stoppe, og så tænkte jeg at det måske var vejen frem for mig, men vil gerne høre nogle erfaringer

Så kender i eller har i prøvet hypnose, og virker det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Janni.

Kender ikke noget til hypnose, men din tråd fortjener en opper.. 

Håber det lykkedes for dig når du så gerne vil stoppe. 

Hilsen en x-ryger

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

Jeg har prøvet hypnose.. Ikke for rygetrang men fordi jeg havde meget svært ved at bestå min køreprøve..

Og jeg kan varmt anbefale det! Det virkerde i hvert fald for mit vedkommende med det samme!

Anmeld

6. marts 2012

LilleChelle

Jeg har fået hypnose mod eksamensangst, og det har klart hjulpet. Allerede efter 1. gang kunne jeg gå ind til eksamen uden ukontrolabel nervøsitet. Før var jeg syg flere uger i forvejen af nervøsitet.

Så her har det klart hjulpet. Ligeledes har vi arbejdet med mit selvværd og selvtillid. Så jeg ikke længere tænker så meget over hvad andre tænker om mig.

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Janni. skriver:

Kender ikke noget til hypnose, men din tråd fortjener en opper.. 

Håber det lykkedes for dig når du så gerne vil stoppe. 

Hilsen en x-ryger

Håber virkelig også at det er vejen frem for mig 

At jeg indrømmer over for mig selv og andre at jeg ikke kan selv, er vel det første skridt på vejen?

Anmeld

6. marts 2012

kiwilouise

grinny skriver:

Jeg har overvejet hypnose så jeg kan komme af med min rygetrang og bare i det hele taget de lorte smøger! 

Jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange, men hver gang jeg står i en stresset situation går det galt 

Jeg vil så gerne stoppe, og så tænkte jeg at det måske var vejen frem for mig, men vil gerne høre nogle erfaringer

Så kender i eller har i prøvet hypnose, og virker det?

jeg kan anbefale rygestopkursus igennem kommunen. det hjalp her og så er det også gratis  

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Guldimaven skriver:

Jeg har prøvet hypnose.. Ikke for rygetrang men fordi jeg havde meget svært ved at bestå min køreprøve..

Og jeg kan varmt anbefale det! Det virkerde i hvert fald for mit vedkommende med det samme!

Men hvordan er det? Det skræmmer mig faktisk lidt 

Anmeld

6. marts 2012

grinny

LilleChelle skriver:

Jeg har fået hypnose mod eksamensangst, og det har klart hjulpet. Allerede efter 1. gang kunne jeg gå ind til eksamen uden ukontrolabel nervøsitet. Før var jeg syg flere uger i forvejen af nervøsitet.

Så her har det klart hjulpet. Ligeledes har vi arbejdet med mit selvværd og selvtillid. Så jeg ikke længere tænker så meget over hvad andre tænker om mig.

Hvor er det dog dejligt at høre at det haar hjulpet, der er nemlig rigtig mange der har fortalt mig at det er noget pjat!

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

grinny skriver:

Håber virkelig også at det er vejen frem for mig 

At jeg indrømmer over for mig selv og andre at jeg ikke kan selv, er vel det første skridt på vejen?

Det er helt klart et kæmpe skridt. Jeg holdte af egen vilje, men min kæreste fik piller fra lægen og holdte via dem. Han kunne dog nøjes med første del af kuren.

Kuren er også lidt dyr, men pyt den virkede. Jeg ved min bror gik i gang med den kur, minder mig om jeg skal høre ham hvordan det går med det. 

Anmeld

6. marts 2012

LilleChelle

grinny skriver:

Hvor er det dog dejligt at høre at det haar hjulpet, der er nemlig rigtig mange der har fortalt mig at det er noget pjat!

Det mener jeg bestemt ikke det er.

Dem der mener det, er folk der med garanti ikke har prøvet det, eller ikke har troet på det da de gik ind til det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.