Hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

grinny

kiwilouise skriver:

jeg kan anbefale rygestopkursus igennem kommunen. det hjalp her og så er det også gratis  

Har prøvet rygestop kursus, jeg kan bare ikke holde det! Derfor tænkte jeg at det måske ville hjælpe med hynose fordi så er det en der går ind og snakker til underbevidstheden (hvis jeg har forstået det korrekt ) og det skulle så hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Guldimaven

grinny skriver:

Men hvordan er det? Det skræmmer mig faktisk lidt 

Det er overhovedet ikke ubehageligt.. Syntes jeg ikke.. 

Jeg havde også en masse forstillinger om at han kunne få mig til alt muligt, imens jeg var i hypnose o.s.v.. Men man er ved bevidsthed hele tiden, og ved hvad man svare o.s.v... 

det er rigtig behageligt, og bagefter har du den dejligste ro i hele kroppen og er helt afslappet.. Det er vildt dejligt!

Og det virkede bare så godt for mig.. Du skal ikke være nervøs!

Inden i går igang, fortæller han/hun en masse om det hele.. 

Anmeld

6. marts 2012

grinny

LilleChelle skriver:

Det mener jeg bestemt ikke det er.

Dem der mener det, er folk der med garanti ikke har prøvet det, eller ikke har troet på det da de gik ind til det ..

Ja det var også det jeg sagde til dem. Det hjælper jo ikke hvis man går ind og siger "bare så du ved det tror jeg ikke en skid på det og vil heller ikke stoppe med at ryge"

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Guldimaven skriver:

Det er overhovedet ikke ubehageligt.. Syntes jeg ikke.. 

Jeg havde også en masse forstillinger om at han kunne få mig til alt muligt, imens jeg var i hypnose o.s.v.. Men man er ved bevidsthed hele tiden, og ved hvad man svare o.s.v... 

det er rigtig behageligt, og bagefter har du den dejligste ro i hele kroppen og er helt afslappet.. Det er vildt dejligt!

Og det virkede bare så godt for mig.. Du skal ikke være nervøs!

Inden i går igang, fortæller han/hun en masse om det hele.. 

Du har lige givet mig meget mere lyst til at gøre det, tak

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Janni. skriver:

Det er helt klart et kæmpe skridt. Jeg holdte af egen vilje, men min kæreste fik piller fra lægen og holdte via dem. Han kunne dog nøjes med første del af kuren.

Kuren er også lidt dyr, men pyt den virkede. Jeg ved min bror gik i gang med den kur, minder mig om jeg skal høre ham hvordan det går med det. 

Hvad er det for nogen piller? Og kan du huske hvad de kostede?

Kan jo altid snakke med lægen om dem

- og så må du vidst hellere lige få ringet til din bror 

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

grinny skriver:

Du har lige givet mig meget mere lyst til at gøre det, tak

Det er også bare at springe ud i det.. 

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Guldimaven skriver:

Det er også bare at springe ud i det.. 

Nemlig!

Og det koster "kun" 900 kr., men det er jo intet i forhold til hvad jeg bruger af penge på smøger hver måned 

Anmeld

6. marts 2012

LilleChelle

Jeg var ved en i Odense, der havde det som bibeskæftigelse, og jeg gav derfor ikke mere end 450 kr. første gang og 350 kr. 2. og 3. gang - Han giver 150 kr. rabat til studerende og arbejdsløse.

Jeg røg så langt ind i trance at jeg intet selv husker fra andet end starten. Men det er mest normalt at man selv kan huske hvad der bliver spurgt om, og svare på det. Jeg svarede men husker intet fordi jeg var så langt inde i trance.

De programmer der har været om hypnose der får folk til at gøre underlige ting, er skræmmeprogrammer. Sådan foregår det slet ikke. Enten sidder man i en stol og er helt afslappet ellers ligger man på en briks - jeg valgte det sidste for at kunne slappe helt af.

Han snakkede mig frem til at kunne omlægge nogle ting i min underbevidsthed. Og det har virket. Han var super behagelig.

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

grinny skriver:

Hvad er det for nogen piller? Og kan du huske hvad de kostede?

Kan jo altid snakke med lægen om dem

- og så må du vidst hellere lige få ringet til din bror 

Pillerne hed Champix eller noget i den stil. 

Du kan læse om dem her: 

http://www.euroclinix.dk/champix.html - dog forstår jeg ikke at der står du kan købe dem dér da du skal have dem på recept. 

Min kæreste kunne nøjes med startpakken som de kalder den. Den kostede omkring 750 kr. Du kan se priser på den side, som jeg har linket til. 

Ang min bror, han blev dårlig af pillerne og valgte at stoppe kuren. Så han ryger forsat. Desværre, han ville gerne stoppe. 

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

grinny skriver:

Jeg har overvejet hypnose så jeg kan komme af med min rygetrang og bare i det hele taget de lorte smøger! 

Jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange, men hver gang jeg står i en stresset situation går det galt 

Jeg vil så gerne stoppe, og så tænkte jeg at det måske var vejen frem for mig, men vil gerne høre nogle erfaringer

Så kender i eller har i prøvet hypnose, og virker det?

Det hjalp ikke her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.