Hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Zeus

Janni. skriver:

Pillerne hed Champix eller noget i den stil. 

Du kan læse om dem her: 

http://www.euroclinix.dk/champix.html - dog forstår jeg ikke at der står du kan købe dem dér da du skal have dem på recept. 

Min kæreste kunne nøjes med startpakken som de kalder den. Den kostede omkring 750 kr. Du kan se priser på den side, som jeg har linket til. 

Ang min bror, han blev dårlig af pillerne og valgte at stoppe kuren. Så han ryger forsat. Desværre, han ville gerne stoppe. 

De har lige været i nyhederne, da det har vist sig, at man kan dø af bivirkningerne.. Flere er allerede døde af dem, andre har fået psykoser

Der er også Zyban, og dem har jeg endnu ikke hørt noget om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Janni.

Zeus skriver:

De har lige været i nyhederne, da det har vist sig, at man kan dø af bivirkningerne.. Flere er allerede døde af dem, andre har fået psykoser

Der er også Zyban, og dem har jeg endnu ikke hørt noget om..

Hmm okay, måske har min kæreste så "bare" været heldig. Han tog så også kun 2 uger af kuren, og ikke hele kuren. Ved ikke om det gør en forskel. 

Til TS: synes du skal snakke med din læge om det. Måske er det ikke så god én idé med de her piller alligevel. Jeg undskylder forslaget. 

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

Janni. skriver:

Hmm okay, måske har min kæreste så "bare" været heldig. Han tog så også kun 2 uger af kuren, og ikke hele kuren. Ved ikke om det gør en forskel. 

Til TS: synes du skal snakke med din læge om det. Måske er det ikke så god én idé med de her piller alligevel. Jeg undskylder forslaget. 

Jeg googlede det lige.. Der er 3 dødsfald der mistænkes at have noget at gøre med Champix, og over 200 andre har haft andre alvorlige bivirkninger Men det er vist kun champix det drejer sig om, ikke den anden slags..

Anmeld

6. marts 2012

grinny

Zeus skriver:

Det hjalp ikke her

Øv, det var da trist 

Det fjernede slet ikke trangen?

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Zeus skriver:

Jeg googlede det lige.. Der er 3 dødsfald der mistænkes at have noget at gøre med Champix, og over 200 andre har haft andre alvorlige bivirkninger Men det er vist kun champix det drejer sig om, ikke den anden slags..

Okay, har også skrevet til TS at hun ikke skal følge mit forslag.

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

grinny skriver:

Øv, det var da trist 

Det fjernede slet ikke trangen?

Dte hjalp lidt de første par dage, men ikke nok.. Tror bare jeg skulle have været afsted flere gange, men hun sagde at det var nok med én gang, så det var hvad jeg havde gemt penge til

Men jeg vil ikke ikke-anbefale det, for synes det er værd at prøve.. Regner også selv med at forsøge igen, når jeg har fået skrabet nogen penge sammen. Det er bare mange penge, når det er de der 6-800 kr pr gang, og jeg evt skal afsted 2-4 gange

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

Janni. skriver:

Okay, har også skrevet til TS at hun ikke skal følge mit forslag.

Det er heller ikke kritik af dig... Jeg forstår bare ikke, at det ikke er taget af markedet, indtil det er undersøgt bedre

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Zeus skriver:

n

Det er heller ikke kritik af dig... Jeg forstår bare ikke, at det ikke er taget af markedet, indtil det er undersøgt bedre

Nej det forstår jeg så heller ikke at det ikke er

Troede faktisk at de skulle tage det af markedet? Hmm ja det er ikke til at blive klog p på alle de regler..

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

Nej det forstår jeg så heller ikke at det ikke er

Troede faktisk at de skulle tage det af markedet? Hmm ja det er ikke til at blive klog p på alle de regler..

Jeg læste noget med at producenten mente, at der jo var større "bivirkninger" ved rygning, end der var ved pillerne. Og ja, det er da også rigtigt nok, men der ved man i det mindste hvad man går ind til

Jeg ville da ikke bryde mig om, pludselig at rende rundt i en kæmpe psykose, pga. en pille

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Zeus skriver:

Jeg læste noget med at producenten mente, at der jo var større "bivirkninger" ved rygning, end der var ved pillerne. Og ja, det er da også rigtigt nok, men der ved man i det mindste hvad man går ind til

Jeg ville da ikke bryde mig om, pludselig at rende rundt i en kæmpe psykose, pga. en pille

Ja så hellere ryge da Er helt enig med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.