Hvilken sovestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Jeg sover på ryggen eller på siderne (begge) med en pude mellem benene, hvilket er rigtig dejligt for lænden Har aldrig hørt det med venstre side...

Sådan sover jeg også
Dog bare med en ammepude imellem benene i stedet for

Så sover man dejligt. Jeg har endnu ikke problemer med at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

L&V

kvinde84 skriver:

Jeg har læst om både Sørens og Giraffen's forklaring, så tror at begge er rigtige  Men som en gyn sagde, hvis man har en normal graviditet, så er det da lige meget hvordan man ligger, bare man har det behageligt

Jeg synes bare det er underligt at ryggen pludselig blev min favoritstilling, da jeg ellers ikke har kunnet fordrage at ligge sådan før. For mig er det bare såå behageligt, kan være at det bliver anderledes nu hvor maven for alvor er begyndt at vokse  

Og ellers den med at det skulle mindske presset på nyrerne, det læser jeg også alle steder, (har lidt af hydronefrose i gravidt.) men for mig var det absolut bedre at ligge på ryggen med lidt hævet hovedgærde. Meget underligt

Du ska bare være obs på at når maven bliver stor og tung og du sover på ryggen kan alt vægten trygge på den storeblodåre du har i ryggen også kan man besvime.. Fik os af vide at det var pga ilt til baby man sku ligge på venstre side

Anmeld

6. marts 2012

Kay

sover rigtig skidt grundet jeg har ondt i mit bækken... men skifter rigtig tit sove stilling i løbet af natten... sover på begge sider... med pude mellem benene... sover på ryggen og sover på en mellemting mellem side og mave   har aldrig kunne sove på maven

Anmeld

6. marts 2012

Chevro

Jeg sover på begge sider, og på ryggen. Dog mindre og mindre på ryggen.

Men det mest logiske ville da være at man skulle sove på højre side, da det tynger hjertet at sove på venstre?

- men igen igen igen, man skal ikke tænke over alt det fis der bliver slynget ud blandt folket, ang. graviditet! Det meste passer ikke, og ellers må/kan man jo ingenting!

Anmeld

6. marts 2012

Giraffen

LR85 skriver:

kan gå fra 8 uger før. Arbejder på hospital

Det er tiltrængt a gå fra, det er et meget tungt arbejdsmiljø, selvom jeg holder meget af mit arbejde

ja det ka jeg godt forstå jeg er bare lykkelig hvis jeg når min eksamen selvom det gør jeg ikke rigtig kan gå på barsel før en uge før terminen 

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Giraffen skriver:

ja det ka jeg godt forstå jeg er bare lykkelig hvis jeg når min eksamen selvom det gør jeg ikke rigtig kan gå på barsel før en uge før terminen 

Det er også lidt hårdt, men kan VIRKELIG godt forstå du godt vil have eksamen overstået.

GLÆÆÆDER mig til fødselsberetning og forhåbentlig en tråd fra dig med 'jeg har veer'

Anmeld

6. marts 2012

Giraffen

LR85 skriver:

Det er også lidt hårdt, men kan VIRKELIG godt forstå du godt vil have eksamen overstået.

GLÆÆÆDER mig til fødselsberetning og forhåbentlig en tråd fra dig med 'jeg har veer'

guud ja det skal jeg se om jeg kan huske  må se om ikke jeg kan huske at opdatere lidt når der sker noget - tror nu nok det skal komme helt bag på mig synes stadig der er læææænge til

Anmeld

6. marts 2012

kvinde84

Chevro skriver:

Jeg sover på begge sider, og på ryggen. Dog mindre og mindre på ryggen.

Men det mest logiske ville da være at man skulle sove på højre side, da det tynger hjertet at sove på venstre?

- men igen igen igen, man skal ikke tænke over alt det fis der bliver slynget ud blandt folket, ang. graviditet! Det meste passer ikke, og ellers må/kan man jo ingenting!

Hehe, nej det er nu sandt at man ikke skal lytte til alt Det skal dog siges at jeg aldrig har hørt om dette fra folk, jeg har kun læst om det, skrevet af fagpersonale  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.