Hvilken sovestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

PsychedeliC

Jeg sov på sidderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Mist

kvinde84 skriver:

sover i i??

Jeg læser alle steder at man skal sove på venstre side når man er gravid. Det ironiske her er så, at jeg normalt altid sover på min venstre side, men nu siden jeg er blevet gravid, så er det altså meget bedre at sove på ryggen, en sovestilling jeg ellers aldrig har kunnet falde i søvn i  

Ryggen er ikke godt og sove på.. Den lille bebs ligger og trykker på alt hvad du har i dig, og det gør det ikke bedre ved at lægge på rygge og sove.. 

Venstre, højre side, hips om haps. 

Anmeld

6. marts 2012

Nattøs

jeg sover også helst på siderne  maven er ikke så dejlig at ligge på mig. den er for hård. sÅ ligger helst på sidderne eller ryggen

Anmeld

6. marts 2012

Giraffen

LR85 skriver:

Okay ja. Sys ikke det gør den store forskel for mig. 

Hvornår skal lillebebs ud hos dig? 

jeg synes faktisk det virker når halsbranden er rigtig slem - men jeg er også sådan en der har vågnet flere gange med mavesyre i luftrøret fordi det er røget op i søvne og kommet i den galde hals (ad for satan og av si'r jeg bare)

altså alle andre end mig synes hun bare bør komme ud nu! meeen jeg har lige en eksamen den 16. marts og lidt bachelor halløj 19. og 20. marts og derudover er der en barnedåb 18. marts og en 30-års fødselsdag 24. marts... så hvis hun bare kommer lige omkring hendes termin d. 28. marts så er jeg godt tilfreds 

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Giraffen skriver:

jeg synes faktisk det virker når halsbranden er rigtig slem - men jeg er også sådan en der har vågnet flere gange med mavesyre i luftrøret fordi det er røget op i søvne og kommet i den galde hals (ad for satan og av si'r jeg bare)

altså alle andre end mig synes hun bare bør komme ud nu! meeen jeg har lige en eksamen den 16. marts og lidt bachelor halløj 19. og 20. marts og derudover er der en barnedåb 18. marts og en 30-års fødselsdag 24. marts... så hvis hun bare kommer lige omkring hendes termin d. 28. marts så er jeg godt tilfreds 

Haha, ja du har da rigeligt a se til. Lad du hende blive lidt derinde endnu så  

Anmeld

6. marts 2012

kvinde84

Jeg har læst om både Sørens og Giraffen's forklaring, så tror at begge er rigtige  Men som en gyn sagde, hvis man har en normal graviditet, så er det da lige meget hvordan man ligger, bare man har det behageligt

Jeg synes bare det er underligt at ryggen pludselig blev min favoritstilling, da jeg ellers ikke har kunnet fordrage at ligge sådan før. For mig er det bare såå behageligt, kan være at det bliver anderledes nu hvor maven for alvor er begyndt at vokse  

Og ellers den med at det skulle mindske presset på nyrerne, det læser jeg også alle steder, (har lidt af hydronefrose i gravidt.) men for mig var det absolut bedre at ligge på ryggen med lidt hævet hovedgærde. Meget underligt

Anmeld

6. marts 2012

Giraffen

LR85 skriver:

Haha, ja du har da rigeligt a se til. Lad du hende blive lidt derinde endnu så  

det er planen  går det godt med din graviditet? nu må du være dejligt struttende gravid 

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Giraffen skriver:

det er planen  går det godt med din graviditet? nu må du være dejligt struttende gravid 

ja jeg er godt nok struttende gravid. Der er kommet godt med mave er 27+4 i dag.

Det er jo en dejlig tid og glæder mig til a gå på barsel her om en god måneds tid

Anmeld

6. marts 2012

Giraffen

LR85 skriver:

ja jeg er godt nok struttende gravid. Der er kommet godt med mave er 27+4 i dag.

Det er jo en dejlig tid og glæder mig til a gå på barsel her om en god måneds tid

årh det var dejlig tidligt du kan gå på barsel - er det ikke først 4 uger før?

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Giraffen skriver:

årh det var dejlig tidligt du kan gå på barsel - er det ikke først 4 uger før?

kan gå fra 8 uger før. Arbejder på hospital

Det er tiltrængt a gå fra, det er et meget tungt arbejdsmiljø, selvom jeg holder meget af mit arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.