opskrift på Rice Crispie halløjsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Kagen skal minde om denne

Homemade Baby Rump Cake

Er det helt sindssygt at ville bruge RCT

Der skal du bare lave benene og fødderne af RKT og lave rumpen af kage, det tror jeg klart, giver det bedste resultat, og jeg ved, det er sådan andre har lavet den...

Så igang med at lege med formning af ben og fusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Der skal du bare lave benene og fødderne af RKT og lave rumpen af kage, det tror jeg klart, giver det bedste resultat, og jeg ved, det er sådan andre har lavet den...

Så igang med at lege med formning af ben og fusser

Okay...

det er bare et problem for hvordan får jeg den fin rund når jeg ikke har noget jeg kan bage den i?

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Okay...

det er bare et problem for hvordan får jeg den fin rund når jeg ikke har noget jeg kan bage den i?

Den skærer du til i facon, når du har samlet den.

Lav den flade kage, som rumpen skal stå på. Derefter laver du rumpekagen, med fyld, hvis det skal i.

Den sætter du på køl, og når den har sat sig, så tager du en god kniv og beynder at skære kanterne til, lige indtil den har den runding, du ønsker, så skal den bare smøres op og pyntes

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Den skærer du til i facon, når du har samlet den.

Lav den flade kage, som rumpen skal stå på. Derefter laver du rumpekagen, med fyld, hvis det skal i.

Den sætter du på køl, og når den har sat sig, så tager du en god kniv og beynder at skære kanterne til, lige indtil den har den runding, du ønsker, så skal den bare smøres op og pyntes

Okay hvilken slags kage bruger du når du skal skære til? af chokoladekage

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Okay hvilken slags kage bruger du når du skal skære til? af chokoladekage

Jeg bruger oftest drømmekage, når jeg skal skære til, men jeg har en opskrift på en chokoladekage, jeg også har gjort det med...

Ser lige senere om jeg kan finde den til dig, skal til at ud ad døren.....

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Jeg bruger oftest drømmekage, når jeg skal skære til, men jeg har en opskrift på en chokoladekage, jeg også har gjort det med...

Ser lige senere om jeg kan finde den til dig, skal til at ud ad døren.....

Super vil gerne have på drømmekagen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.