opskrift på Rice Crispie halløjsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.208 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Hailiesmom11

Hej er der nogen der har en opskrift på de der rice Crispie nogen til at forme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Dot D

Den er lige her:

Lige en kort gennemgang af RKT :-)
Jeg har brugt 1 liter pif paf puf morgenmad (Kellogs) 60 g smør, 300g. skumfiduser (dem til grill)  ... smelt smør i en stor gryde, kom fiduser i og rør ind til de er smeltet, og så morgenmaden tilsidst, rør ind til det hele er godt blandet .... Jeg kom så blanding op på et bagepapir der var smurt med palmin og formede det så løsligt med hjælp af papiret, og så på køl i en 15 min... så kan man forme det færdigt.. jeg lod mit ligge på køl natten over, så var det nemlig dejligt hårdt :-)

De billige er lige så gode, synes jeg 

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Den er lige her:

Lige en kort gennemgang af RKT :-)
Jeg har brugt 1 liter pif paf puf morgenmad (Kellogs) 60 g smør, 300g. skumfiduser (dem til grill)  ... smelt smør i en stor gryde, kom fiduser i og rør ind til de er smeltet, og så morgenmaden tilsidst, rør ind til det hele er godt blandet .... Jeg kom så blanding op på et bagepapir der var smurt med palmin og formede det så løsligt med hjælp af papiret, og så på køl i en 15 min... så kan man forme det færdigt.. jeg lod mit ligge på køl natten over, så var det nemlig dejligt hårdt :-)

De billige er lige så gode, synes jeg 

Super tak

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Du kan også søge i google på Cereal treats, så kom jeg ind på en side fra Kellogs selv og der står alt muligt.

Jeg har aldrig selv prøvet at lave dem endnu, men de bruger dem jo til døde i cake boss. Jeg tænker at det nok smager rimelig sødt og snasket???mmm...

Meeeeen... Det skal da helt klart prøves en dag

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Zafir skriver:

Du kan også søge i google på Cereal treats, så kom jeg ind på en side fra Kellogs selv og der står alt muligt.

Jeg har aldrig selv prøvet at lave dem endnu, men de bruger dem jo til døde i cake boss. Jeg tænker at det nok smager rimelig sødt og snasket???mmm...

Meeeeen... Det skal da helt klart prøves en dag

Du skal prøve det Zafir, det smager rigtigt godt... De gange jeg har lavet det, så er det dobbeltportion, så der er til figurer OG til at hygge spise

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Dot D skriver:

Du skal prøve det Zafir, det smager rigtigt godt... De gange jeg har lavet det, så er det dobbeltportion, så der er til figurer OG til at hygge spise

Seriøst??? smager det godt?... haha... Mmm... jeg har faktisk købt rice crispies af samme årsag hehe.

men jeg tænker: Kan man måske putte chokolade i? Så det bliver lidt ligesom sådan nogen cruchy bars?

og i bund og grund er det jo ca verdens usundeste myslibar hehe... Så det er ihvertfald ikke slankemad

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Seriøst??? smager det godt?... haha... Mmm... jeg har faktisk købt rice crispies af samme årsag hehe.

men jeg tænker: Kan man måske putte chokolade i? Så det bliver lidt ligesom sådan nogen cruchy bars?

og i bund og grund er det jo ca verdens usundeste myslibar hehe... Så det er ihvertfald ikke slankemad

Jeg læste at du både kan putte tørret frugt, m&ms og sådan noget lign

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Jeg læste at du både kan putte tørret frugt, m&ms og sådan noget lign

Jaaa så lyder det ikke helt sååeee mmm.. agtig hehe.

Men jeg må nok prøve natural før jeg prøver at tviste den

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Zafir skriver:

Det tror jeg helt sikkert, du kan

Første gang jeg lavede dem, lavede jeg extra, fordi jeg havde læst, at børnene var vilde med det Det endte så med, at det var os voksne, der spiste det

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Jaaa så lyder det ikke helt sååeee mmm.. agtig hehe.

Men jeg må nok prøve natural før jeg prøver at tviste den

Jeg fandt lige den her side
http://www.ricekrispies.com/en_US/recipes/hidden-s urprise-easter-egg-treats.html#/en_US/recipes/hidd en-surprise-easter-egg-treats

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.