opskrift på Rice Crispie halløjsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Jaaaa. hehe... Prøv lige at se chocolate yummies!!!

Ja de ser mega gode ud
Ikke godt at kigge derinde når man er på kur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Okay..
Jeg skal lave en rumpekage så tænke jeg kunne bruge det til rumpen Tror du ikke godt man kan det, der bliver bare alt for meget kage ellers

Jeg lavede en babsekage med små skålekager ovenpå. Tror du ikke du kan gøre det, med en rumpe også?

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Okay..
Jeg skal lave en rumpekage så tænke jeg kunne bruge det til rumpen Tror du ikke godt man kan det, der bliver bare alt for meget kage ellers

Uha, det ville jeg ikke, for du kan aldrig få for meget kage, hi hi...

Men også fordi, jeg ikke lige kan se "samlingen" af kage og rumpen for mig

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Ja de ser mega gode ud
Ikke godt at kigge derinde når man er på kur

Aiii!!! Men min kur blev lige pauset lidt af min influenza... Så starter man lige op på ny fra næste uge, så regner jeg med at jeg er HELT frisk igen

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Dot D skriver:

Det tror jeg godt, og ja, det fik jeg også fat i, det er godt nok stort Jeg ville nok stadigt smøre lidt olie på

Jaaaa... Mega stort. Men det syntes jeg faktisk bare er dejligt. Men ja - helt sikkert lige smøre lidt olie på. Når jeg har rullet fondant ud på det, har jeg også lige med let hånd 'aet' lidt maizena ud på det

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Zafir skriver:

Jaaaa... Mega stort. Men det syntes jeg faktisk bare er dejligt. Men ja - helt sikkert lige smøre lidt olie på. Når jeg har rullet fondant ud på det, har jeg også lige med let hånd 'aet' lidt maizena ud på det

Jeg skal prøve det af til et stort stykke fondant i weekend, tror jeg...

Har set et tip, der skal prøves af. Smøre bord/underlag med en tyndt tyndt lag palmin, det skulle være nemt også er der jo ikke Maizena, de støver nogen steder

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Dot D skriver:

Jeg skal prøve det af til et stort stykke fondant i weekend, tror jeg...

Har set et tip, der skal prøves af. Smøre bord/underlag med en tyndt tyndt lag palmin, det skulle være nemt også er der jo ikke Maizena, de støver nogen steder

Ja - det må man da lige prøve

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Uha, det ville jeg ikke, for du kan aldrig få for meget kage, hi hi...

Men også fordi, jeg ikke lige kan se "samlingen" af kage og rumpen for mig

Kagen skal minde om denne

Homemade Baby Rump Cake

Er det helt sindssygt at ville bruge RCT

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Aiii!!! Men min kur blev lige pauset lidt af min influenza... Så starter man lige op på ny fra næste uge, så regner jeg med at jeg er HELT frisk igen

Min er også kommet på pause pga en ordentlig omgang forkølelse, men holder da vægten  Var ellers lige startet op og kommet godt igang og så blev jeg syg søndag (startede onsdag)

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Min er også kommet på pause pga en ordentlig omgang forkølelse, men holder da vægten  Var ellers lige startet op og kommet godt igang og så blev jeg syg søndag (startede onsdag)

Jeg har heller ikke en følelse af at jeg ikke holder vægten, selvom jeg har været syg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.