opskrift på Rice Crispie halløjsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Zafir

Dot D skriver:

Det tror jeg helt sikkert, du kan

Første gang jeg lavede dem, lavede jeg extra, fordi jeg havde læst, at børnene var vilde med det Det endte så med, at det var os voksne, der spiste det

hehe. Jaaaa... jeg tror det må være Iduns og Mit nye projekt i weekenden, at prøve at lave sådan en omgang hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Jeg fandt lige den her side
http://www.ricekrispies.com/en_US/recipes/hidden-s urprise-easter-egg-treats.html#/en_US/recipes/hidd en-surprise-easter-egg-treats

Nej hvor sjovt Det er også snart påske jo

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Det tror jeg helt sikkert, du kan

Første gang jeg lavede dem, lavede jeg extra, fordi jeg havde læst, at børnene var vilde med det Det endte så med, at det var os voksne, der spiste det

Har du prøvet at bruge dem når du laver kage?

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Nej hvor sjovt Det er også snart påske jo

Ja og ude i siden står der "featured recipies" der er både med det ene og det andet spændende

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Zafir skriver:

hehe. Jaaaa... jeg tror det må være Iduns og Mit nye projekt i weekenden, at prøve at lave sådan en omgang hehe

Jeg hælder det ud på mit komfur, glaspladen smurt i lidt olie. Jeg bruger gummihandsker, sådan nogle tynde godkendt til madvarer, og så passer jeg på, for det er VARMT, av av av.... Jeg har også pismandsfingre, så det kan være, det er derfor, hi hi

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Har du prøvet at bruge dem når du laver kage?

Ja, én gang, men jeg har faktisk ikke noget billede af det(underligt nok  ). Det var en form for kranie jeg lavede...

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Ja og ude i siden står der "featured recipies" der er både med det ene og det andet spændende

Jaaaa. hehe... Prøv lige at se chocolate yummies!!!

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Dot D skriver:

Jeg hælder det ud på mit komfur, glaspladen smurt i lidt olie. Jeg bruger gummihandsker, sådan nogle tynde godkendt til madvarer, og så passer jeg på, for det er VARMT, av av av.... Jeg har også pismandsfingre, så det kan være, det er derfor, hi hi

Gad vide om man ikke kan bruge det der udrulningsunderlag, som jeg købte i netto, det er jo også godkendt til 300 grader eller noget i den stil

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Ja, én gang, men jeg har faktisk ikke noget billede af det(underligt nok  ). Det var en form for kranie jeg lavede...

Okay..
Jeg skal lave en rumpekage så tænke jeg kunne bruge det til rumpen Tror du ikke godt man kan det, der bliver bare alt for meget kage ellers

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Zafir skriver:

Gad vide om man ikke kan bruge det der udrulningsunderlag, som jeg købte i netto, det er jo også godkendt til 300 grader eller noget i den stil

Det tror jeg godt, og ja, det fik jeg også fat i, det er godt nok stort Jeg ville nok stadigt smøre lidt olie på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.