Kører prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

FrkT

Jeg bestod teoriprøven i 1. forsøg, men bestod først køreprøven i 3. forsøg (det blev iøvrigt præcis det samme for min lillesøster tre år senere, meget mystisk!).

1. forsøg til køreprøven gik faktisk rigtig godt, lavede en lille vurderingsfejl, som gjorde at jeg ikke bestod, og var ret nervøs. Da jeg så skulle op til 2. køreprøve var jeg hamrende nervøs, netop fordi jeg jo var dumpet én gang allerede. Og ALT til den køreprøve gik galt, altså jeg aner ikke hvor jeg havde mit hoved den dag, men i hvert fald ikke med mig i bilen (var bl.a. ved at køre ind et sted med indkørsel forbudt, ha ha ha). Så der dumpede jeg selvfølgelig!

3. gang bad jeg min kørelærer om at sidde på bagsædet i bilen (havde hun fortalt mig, at flere af hendes elever havde haft gavn af, når de var meget nervøse), og det hjalp bare SÅ meget. Jeg havde en helt anden ro, fordi at AL snak og fokus ikke kun var på mig - selvfølgelig var al fokus på mig alligevel fra den motorsagkyndiges side af, men jeg følte det ikke sådan. Så det gik godt, og jeg bestod uden tvivl. Skulle endda både parallelparkere og bakke 500 meter, hvilket trak tænder ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

BabyMiracle <3

2012 skriver:

Jeg skal snart til kører prøve og er pisse nervøs har i nogen gode råd  og spørger han om en masse om bilen man skal vide hihi er virkelig nervøs for at dumpe

Så det kun være lidt sjovt og se hvor mange der har bestået første gang eller 3 gange

Jeg bestod kørerprøven første gang..

Og jeg fik et spørgsmål om fjeder .. Altså, hvordan man tjekkede fjederne på bilen .. Og også om hvordan man tjekkede olie, men det kunne jeg ikke vise ham fordi bilen var varm .. 

MajaBaby 

Anmeld

6. marts 2012

Håber

JEG HAR BESTÅER MIT KØRER KORT IDAG JUBII

Vi kørt bare rundt i byen og en tur på motorvej IKKE nogen spørgsmål jeg skulle svare på eller nogen parkring vi kørt kun rundt

Anmeld

6. marts 2012

An&Jo

2012 skriver:

Vi kørt bare rundt i byen og en tur på motorvej IKKE nogen spørgsmål jeg skulle svare på eller nogen parkring vi kørt kun rundt

fedt, tillykke..

Anmeld

6. marts 2012

Håber

An&Jo skriver:

fedt, tillykke..

tak har slet ikke sovet hele natten så nervøs har jeg været

Anmeld

6. marts 2012

An&Jo

2012 skriver:

haha, kan godt huske det.. Jeg fik nemlig mit kørekort i december sidste år..

Anmeld

6. marts 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
2012 skriver:

Stort tillykke.. Så dejligt for dig.. 

Føler du dig så ikke lettet nu?

Anmeld

6. marts 2012

Håber

Chrisli skriver:

Stort tillykke.. Så dejligt for dig.. 

Føler du dig så ikke lettet nu?

Jo men tror stadig ikke det er gået op for mig hihi

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Når du skriver det sådan, så går jeg ud fra at det er til normal bil.

Min første køreprøve dumpede jeg - lang historie og mega uretfærdigt. Min anden køreprøve kørte jeg 17 min i kbhs myldretid også sagde han tillykke med kortet

Min køreprøve til bus bestod jeg med bravour første gang - både privat og erhverv, selvom jeg kun skal bruge privat Så det var mega sejt.

Begge mine teoriprøver (både b og d) bestod jeg første gang med 1 fejl.

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

2012 skriver:

Najs
Det er bare verdens dejligste frihed at have kørekort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.