Jeg bestod teoriprøven i 1. forsøg, men bestod først køreprøven i 3. forsøg (det blev iøvrigt præcis det samme for min lillesøster tre år senere, meget mystisk!).
1. forsøg til køreprøven gik faktisk rigtig godt, lavede en lille vurderingsfejl, som gjorde at jeg ikke bestod, og var ret nervøs. Da jeg så skulle op til 2. køreprøve var jeg hamrende nervøs, netop fordi jeg jo var dumpet én gang allerede. Og ALT til den køreprøve gik galt, altså jeg aner ikke hvor jeg havde mit hoved den dag, men i hvert fald ikke med mig i bilen (var bl.a. ved at køre ind et sted med indkørsel forbudt, ha ha ha). Så der dumpede jeg selvfølgelig!
3. gang bad jeg min kørelærer om at sidde på bagsædet i bilen (havde hun fortalt mig, at flere af hendes elever havde haft gavn af, når de var meget nervøse), og det hjalp bare SÅ meget. Jeg havde en helt anden ro, fordi at AL snak og fokus ikke kun var på mig - selvfølgelig var al fokus på mig alligevel fra den motorsagkyndiges side af, men jeg følte det ikke sådan. Så det gik godt, og jeg bestod uden tvivl. Skulle endda både parallelparkere og bakke 500 meter, hvilket trak tænder ud!
Anmeld