Kører prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Håber

LunaLykke skriver:

Det kræver også man holder tungen lige i munden når man kører rundt omkring hovedbanegården og rådhuspladsen . Men kan man køre i København, kan man køre alle steder

Det vil jeg gerne tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Michalala

2012 skriver:

Hvad for nogen spørgsmål kommer de med fx?

Jeg skulle fortælle om hvordan man tester om der er ratslør.

Dengang jeg tog kørekort var det utrolig vigtigt at man så sig selv over skulderen - konstant Mon ikke det stadig er det? Og så er det noget med at vise at man kører efter foholdende. Hverken for hurtigt eller for langsomt.

Min motorsagkyndig var rigtig sød. Jeg skulle lave parallelparkering. Og selvom jeg holdt monster langt fra vejkanten behøvede jeg ikke at lave den om - og bestod alligevel

Pøj pøj med prøven...

Anmeld

5. marts 2012

smukkeJosefine

Jeg har lige været igennem det for en måned siden. 

Var meget nervøs, kunne næsten ikke snakke... 

Men han spurgte om dæk mønster, pigdæk, nærlys og bremseforstærker.. 

Har du ikke fået en liste fra din kørelærer om hvad du skal kunne, som de spørger dig om? (: 

Knus

Anmeld

5. marts 2012

Mumto3

Jeg bestod ikke første gang. JEg var til køreprøve midt i københaven (vesterbrogade, ind over rådhuspladsen, ud over søerne, og ud til østerbro) Jeg kørte over for mørkegult, så det var ok jeg dumpede

Jeg blev hørt i det med bremserne og at man skal 'pumpe'.

Det jeg gjorde godt, var at jeg konstant snakkede under køreprøven. Jeg fortalte alle de ting jeg havde lært. Nu kigger jeg mig tilbage for at se om der kommer en cyklist. Nu har jeg højrevigepligt. Nu skal jeg være opmærksom på de fodgængere der står der over, og se om de går over vejen osv. Jeg var faktisk lige ved at bestå første gang, fordi han kunne høre at jeg jo godt kunne køre bil. Han var virkelig meget itvivl om han skulle lade mig dumpe eller bestå, men som sagt dumpede jeg tilsidst.

HEld og lykke i morgen

Anmeld

6. marts 2012

dpb

Jeg bestod også kørerprøven første gang (teori bestod jeg først anden gang)
Kan ærlig talt ikke huske hvad han spurgte om, men han spurgte om noget mens vi sad i bilen før vi kørte og så steg vi ud af bilen til et par spørgsmål også... derefter kørte vi rundt skulle lave en parallelparkering, hvilket jeg bare var elendig til... kunne slet ikke pga. nervøsitet, hvilket jeg også fortalte.. men jeg bestod på trods af det tror måske også han havde en smule medlidenhed med mig, hehe... var højgravid med en mdr til termin da jeg var oppe og så er det faktisk præcis 5 år siden i dag

Havde en veninde på det tidspunkt som bestod teori i første omgang, men derimod skulle der 3 gange til før hun bestod kørerprøven

Så det er meget forskelligt.

Men slap af og fokuser på det du har lært og tro på dig selvSå skal det nok gå

Krydser for dig

Qnuz

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

Jeg bestod både køre og teori prøve i 1 forsøg, men er 9 år siden, så ved ikke om der er meget som er lavet om siden

Anmeld

6. marts 2012

Munder

Jeg bestod både køreprøve og teoriprøve i første forsøg, men det var i 1994, så jeg kan ærligt ikke huske om jeg blev spurgt om noget specielt.

Kan bare huske det var frostvejr og spejlglatte veje

Anmeld

6. marts 2012

Mizz-sommer

2012 skriver:

Jeg skal snart til kører prøve og er pisse nervøs har i nogen gode råd  og spørger han om en masse om bilen man skal vide hihi er virkelig nervøs for at dumpe

Så det kun være lidt sjovt og se hvor mange der har bestået første gang eller 3 gange

hej

du skal bare tag det stille og roligt og trække vejret og du skal stole på dig selv, så skal det hele nok gå..

få at det går godt og selvfølig gør det det

Anmeld

6. marts 2012

Mathilde

Jeg bestod 1. gang og fik ikke spørgsmål. Jeg kørte rundt inde i byen..gik i stå en enkelt gang, men det betød ikke noget. Så panik ikke hvis det skulle ske

Anmeld

6. marts 2012

Frk.S

Teoriprøven bestod jeg i 1. forsøg.

Køreprøven desværre først i 2. forsøg.

Ham jeg var oppe ved 1. gang var berygtet for at dumpe folk for de mindste ting. Og specielt hvis det var piger!  Jeg dumpede også pga. en lille bitte ting.

Min kæreste bestod 1. gang på trods af at han lavede flere fejl - bl.a. overså en højre vigepligt.

Så det er meget forskelligt alt efter hvilken prøvesagkyndig man får.

Da jeg var oppe 2. gang skulle jeg både lave trepunktsvendning og baglæns parallelparkering - hvilket jeg gjorde perfekt, og jeg tror ikke jeg har lavet én siden (10 år siden) Til gengæld skulle jeg ikke svare på noget... det mindes jeg i hvert fald ikke.

Held og lykke til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.