Kører prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor hurtig bestod du

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.962 visninger
42 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Håber

Jeg skal snart til kører prøve og er pisse nervøs har i nogen gode råd  og spørger han om en masse om bilen man skal vide hihi er virkelig nervøs for at dumpe

Så det kun være lidt sjovt og se hvor mange der har bestået første gang eller 3 gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg bestod 1 gang . Jeg fik 3 spørgsmål om bilen som jeg skulle svare rigtig på inden jeg måtte køre nogen steder . Svarede jeg forkert kom jeg slet ikk ud og køre .

Jeg var os meget nervøs . Jeg kørte bare så godt som man har lært og det bestod jeg på .

Anmeld

5. marts 2012

Chris86

Har stemt blankt.
Bestod 2 gang til bil og 1 gang til motorcykel...

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

2012 skriver:

Jeg skal snart til kører prøve og er pisse nervøs har i nogen gode råd  og spørger han om en masse om bilen man skal vide hihi er virkelig nervøs for at dumpe

Så det kun være lidt sjovt og se hvor mange der har bestået første gang eller 3 gange

jeg bestod i første omgang..

som det teoretiske skulle jeg fortælle hvordan lygterne skulle lyse, og hvordan man tjekkede om dækkene var slidt ned osv.. ikke så meget teori som jeg havde troet..

Jeg vil så sige at jeg bestod på trods af at jeg lavede en kæmpe fejl.. Jeg skulle foretage et vognbaneskift, og i forbindelse med det var jeg nødt til at bremse ned for at trække ind til højre, jeg glemmer så at geare ned, så bilen gik jo ud midt i det hele.. Jeg gjorde dog det rigtige, jeg holdt hovedet koldt, fik gang i bilen igen, og kom videre, og derfor bestod jeg.. han så at jeg kunne reagere hurtigt, og jeg nåede derfor ikke at genere trafikken..

Anmeld

5. marts 2012

Håber

Hvad for nogen spørgsmål kommer de med fx?

Anmeld

5. marts 2012

Stéphanie

2012 skriver:

Jeg bestod første gang, fik spørgsmål omkring lysende på bilen, skulle fortælle hvad der var af forskellige lys og hvad de bruges til

Anmeld

5. marts 2012

kirsti

1. Gang på trods af jeg glemte selen

Jeg fik ingen spørgsmål 

Anmeld

5. marts 2012

MLT

Jeg bestod første gang, og jeg fik ingen spørgsmål 

Anmeld

5. marts 2012

Clisolka

Jeg bestod første gang - pinligt pinligt, men jeg kan ikke huske hvad jeg blev spurgt om (det var i 97 jeg bestod) 

Anmeld

5. marts 2012

Noneother

1. Gang. På trods af at jeg var nervøs og gik ud 2 gange i samme store kryds 200 meter fra "mållinien"

Fik spørgsmål om bremser og motorrum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.