Kører prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

M (:

Bestod første gang og blev spurgt om, hvordan man tjekker om dækkene er slidte (og hvor dybe rillerne minimum skal være) og så skulle jeg vise, hvordan man tjekkede lygter og bremselys. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

AndreasMor84

2012 skriver:

Hvad for nogen spørgsmål kommer de med fx?

Nu er det 10 år siden jeg fik kørekort, men kan huske at han spurgte om følgende:
Lygterne - hvor langt væk skal de kunne ses?
Dæk - hvordan man tjekker dybden på mønstret og hvor meget skal dette være?
Og noget med bremserne - det med at man skal pumpe 3 gange på bremsen. Kan ik lige huske hvad det hedder

Anmeld

5. marts 2012

anmaj

jeg tror ikke jeg fik et eneste spørgsmål.

dog tror jeg ikke det er normalt. jeg ved ikke om han kunne fornemme at jeg var bund nervøs og på randen til at tude af nerver...... men han var helt fin og kiggede slet ikke på mig under kørslen, hvilket betød rigtig meget....

Anmeld

5. marts 2012

Håber

Jeg har læst lidt er stadig pisse nervøs men hjælper lidt og hører hvad i andre har skulle svare på  så kan jeg lige øve mig lidt mere på det

skal op i morgen tidlig og tror ikke jeg får sovet i nat tænker hele tiden på de ting han kan finde på og spørger om

jeg vil bare bestod i morgen

Anmeld

5. marts 2012

MorDk

Jeg bestod min køreprøve 3. gange 

Var SKIDE nervøs  

Anmeld

5. marts 2012

lycly

Jeg bestod først 3. gang Første gang senere min kørelærer mig til prøve for tidligt, jeg var faktisk ikke klar. Anden gang var den motorsagkyndige bare en nar og jeg skulle køre rundt i indre København - folk der har kørt bil i København ved hvad jeg mener! Men 3. gang var lykkens gang for mig

De stillede meget få spørgsmål til teorien og jeg fik aldrig at vide om mine svar var rigtige

Anmeld

5. marts 2012

Håber

MorDk skriver:

Jeg bestod min køreprøve 3. gange 

Var SKIDE nervøs  

Jeg tror os jeg for nervøs til at bestå i morgen må jeg hører hvad der gik galt de 2 andre gange

Anmeld

5. marts 2012

JeNoVa

Jeg bestod 1. gang. Blev spurgt om hvordan man checker bilen for slør i rattet.

Mit bedste råd til dig er at trække vejret dybt, slap af og tro på dig selv.

Anmeld

5. marts 2012

Håber

LunaLykke skriver:

Jeg bestod først 3. gang Første gang senere min kørelærer mig til prøve for tidligt, jeg var faktisk ikke klar. Anden gang var den motorsagkyndige bare en nar og jeg skulle køre rundt i indre København - folk der har kørt bil i København ved hvad jeg mener! Men 3. gang var lykkens gang for mig

De stillede meget få spørgsmål til teorien og jeg fik aldrig at vide om mine svar var rigtige

vi har været i indre københavnen og kører ikke lige der ind som det først når vi skal til københavn igen  

Anmeld

5. marts 2012

lycly

2012 skriver:

vi har været i indre københavnen og kører ikke lige der ind som det først når vi skal til københavn igen  

Det kræver også man holder tungen lige i munden når man kører rundt omkring hovedbanegården og rådhuspladsen . Men kan man køre i København, kan man køre alle steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.