Slimproppen er måske gået - hvad nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Meilby

Giraffen skriver:

Oh shit...

Tror måske det var min slimprop der gik lige imorges - havde usandsynligt meget udflåd på papiret imorges så stak lige fingeren ned og vupti ud kom en ordentlig slimprop

jeg er 36+5 og som sådan må hun jo gerne komme nu, men..... vil faktisk gerne lige ha nået de sidste ting (eksamen 16. marts blandt andet)

anyways - synes alle steder jeg læser at der går max et par dage fra slimprop til fødsel... så here goes:

Hvor lang tid fra jeres slimprop til fødslen?

Kan det være andet end slimproppen  fik du "flere slimpropper" ?

Min slimprop gik fredag aften ved 21 tiden, og Phillip er født lørdag formiddag kl. 09.56

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Jeg havde ret i hvordan hun lå fødderne i venstre side - numsen øverst i højre side - ryggen langs højre side - og hovedet nedaf. Dog troede jeg ikke hun var helt nede i bækkenet fordi det ser så vanvittigt ud med hendes fødder og numse der sidder helt oppe under halsen på mig (føles det).

Men jm ku så forklare at hun havde hovedet helt nede i bækkenet og det sad fast (jubiii!!!) og at det nok var fordi jeg ikke er så høj at jeg ikke synes at maven er 'faldet' (er 160 cm)

så selvom jeg ikke skal forvente at kunne sidde mere foroverbøjet end jeg kan nu så er det rart at hun har hovedet fast nede i bækkenet for jeg vil så gerne undgå kejsersnit og nu er risikoen for kejsersnit faldet rigtig meget bare ved at hun har fundet vej derned (mors seje lille pige )

Jeg så godt nogen mavebilleder, den sidder ret højt, så kan egentlig godt forstå du ikke troede hun havde sat sig fast endnu.

Men det er sgu da bare skønt, så er alt som det skal være.

Puuh, den sidste tid med Penny, var godt nok også streng for mig (til trods for mine 178 cm.), hun sad helt oppe under mine højre ribben xD

Men det er dejligt med de JM samtaler, så får man ligesom en lille sikkerhed for at alt er som det skal være.

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Min gik d 1/8-09 kl 07.07 og Noah er født kl 18.25 om aften

Anmeld

8. marts 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Jeg så godt nogen mavebilleder, den sidder ret højt, så kan egentlig godt forstå du ikke troede hun havde sat sig fast endnu.

Men det er sgu da bare skønt, så er alt som det skal være.

Puuh, den sidste tid med Penny, var godt nok også streng for mig (til trods for mine 178 cm.), hun sad helt oppe under mine højre ribben xD

Men det er dejligt med de JM samtaler, så får man ligesom en lille sikkerhed for at alt er som det skal være.

ja lige præcis - det er godt og informativt her til sidst  men nu er der røget mere slimprop hele natten - tisser ca hver 2./3. time og der har været slim med hver gang

så nu står den på helt stillesiddende aktiviteter (undtagen indkøb ) så hun kan bli derinde til efter den 16. 

Anmeld

8. marts 2012

maryjane

Hehe mener også min røg i uge 36 men blev sat i gang 41+3  

Anmeld

8. marts 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

ja lige præcis - det er godt og informativt her til sidst  men nu er der røget mere slimprop hele natten - tisser ca hver 2./3. time og der har været slim med hver gang

så nu står den på helt stillesiddende aktiviteter (undtagen indkøb ) så hun kan bli derinde til efter den 16. 

Uha.. det kunne jo godt tyde på noget, MEN vi satser på hendes ankomst efter d. 16. det bliver da ogsp spændene med det eksamen, føler du dig godt forberedt?

Anmeld

8. marts 2012

Giraffen

Uha.. det kunne jo godt tyde på noget, MEN vi satser på hendes ankomst efter d. 16. det bliver da ogsp spændene med det eksamen, føler du dig godt forberedt?

både og har aldrig prøvet den eksamensform før - jeg får en case, skal skrive en synopsis og derefter til mundtlig forsvar/diskussion af synopsen

Men jeg er mest bekymret for hvad der bureaukratisk kan og skal ske hvis jeg går i fødsel under eksamen (den varer fra fredag til fredag) så ved jeg ikke om jeg kan udskyde den nemlig... så enten skal hun komme NU ellers først efter næste fredag så  for at hun har lidt tålmodighed derinde 

Anmeld

8. marts 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

både og har aldrig prøvet den eksamensform før - jeg får en case, skal skrive en synopsis og derefter til mundtlig forsvar/diskussion af synopsen

Men jeg er mest bekymret for hvad der bureaukratisk kan og skal ske hvis jeg går i fødsel under eksamen (den varer fra fredag til fredag) så ved jeg ikke om jeg kan udskyde den nemlig... så enten skal hun komme NU ellers først efter næste fredag så  for at hun har lidt tålmodighed derinde 

Det bliver da spændene at prøve en anden måde at gøre det på. Jeg regner med at få en update på hvordan det går. HVis hende den bette lader dig komme igennem det. haha.. mon ikke hun gør.

NU ved jeg ikke hvordan og hvorledes, men dit studie sted må da være forberedt på at du kan gå i fødsel hvornår det skal være, det må da være formildende omstændigheder hvis det sker. hahaha..

Kan da lige se det for mig. xD shit mand.

Anmeld

8. marts 2012

Giraffen

Det bliver da spændene at prøve en anden måde at gøre det på. Jeg regner med at få en update på hvordan det går. HVis hende den bette lader dig komme igennem det. haha.. mon ikke hun gør.

NU ved jeg ikke hvordan og hvorledes, men dit studie sted må da være forberedt på at du kan gå i fødsel hvornår det skal være, det må da være formildende omstændigheder hvis det sker. hahaha..

Kan da lige se det for mig. xD shit mand.

ja min forelæser er alletiders men Århus Universitet er noget af det allermest bureaukratiske møg der findes så hvis jeg fx får spørgsmålet imorgen og ikke afleverer synopsen tirsdag så står jeg desværre nok til en re-eksamen til sommer, selvom de andre tager eksamen her til april

Men men men jeg har besluttet mig får at det må gå som det går og så sætter jeg min lid til skæbnen  men ja kunne sagtens se det sjove i at gå i veer til den mundtlige del - det må da gi lidt på kontoen at gennemfør og en go historie bagefter er det også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.