Slimproppen er måske gået - hvad nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Levi&LilysMor

Giraffen skriver:

Oh shit...

Tror måske det var min slimprop der gik lige imorges - havde usandsynligt meget udflåd på papiret imorges så stak lige fingeren ned og vupti ud kom en ordentlig slimprop

jeg er 36+5 og som sådan må hun jo gerne komme nu, men..... vil faktisk gerne lige ha nået de sidste ting (eksamen 16. marts blandt andet)

anyways - synes alle steder jeg læser at der går max et par dage fra slimprop til fødsel... så here goes:

Hvor lang tid fra jeres slimprop til fødslen?

Kan det være andet end slimproppen  fik du "flere slimpropper" ?

Fordi slimproppen går , betyder det ikke altid man går i fødsel, den kan gendanne sig mange gange

Min slimprop gik kun 1 gang og det var før uge 30 mener jeg, det var først da jeg havde lidt tegnblødning det gik igang og det var samme dag, men det er også forskelligt hvor hurtigt det går der jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Er såååå klar. Har termin på søndag og jeg er såå træt af at være gravid nu heheh

så satser vi på han snart har lyst til at komme ud  men hold da fast hvor er tiden alligevel bare fløjet afsted... 

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

LevisMor skriver:

Fordi slimproppen går , betyder det ikke altid man går i fødsel, den kan gendanne sig mange gange

Min slimprop gik kun 1 gang og det var før uge 30 mener jeg, det var først da jeg havde lidt tegnblødning det gik igang og det var samme dag, men det er også forskelligt hvor hurtigt det går der jo

det er heldigvis også det jeg kan læse mig frem til... at slimproppen ikke nødvendigvis betyder noget som helst 

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

så satser vi på han snart har lyst til at komme ud  men hold da fast hvor er tiden alligevel bare fløjet afsted... 

Jaaaa

Det er gået så stærkt

Anmeld

5. marts 2012

Levi&LilysMor

Giraffen skriver:

det er heldigvis også det jeg kan læse mig frem til... at slimproppen ikke nødvendigvis betyder noget som helst 

Ja...  så håber jeg du når din eksamen

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

LevisMor skriver:

Ja...  så håber jeg du når din eksamen

mange tak for det  og ellers går det jo nok også alt sammen 

Anmeld

5. marts 2012

Levi&LilysMor

Giraffen skriver:

mange tak for det  og ellers går det jo nok også alt sammen 

Ja da

Anmeld

5. marts 2012

Månelys

Giraffen skriver:

Oh shit...

Tror måske det var min slimprop der gik lige imorges - havde usandsynligt meget udflåd på papiret imorges så stak lige fingeren ned og vupti ud kom en ordentlig slimprop

jeg er 36+5 og som sådan må hun jo gerne komme nu, men..... vil faktisk gerne lige ha nået de sidste ting (eksamen 16. marts blandt andet)

anyways - synes alle steder jeg læser at der går max et par dage fra slimprop til fødsel... så here goes:

Hvor lang tid fra jeres slimprop til fødslen?

Kan det være andet end slimproppen  fik du "flere slimpropper" ?

Der gik en hel masse af min slimprop en måned før jeg fødte, troede det avr det hele, for der var MEGET! Men så¨gik der 4 uger, og så kom der en hel masse mere, og så fødte jeg dagen efter. Men første gang jeg troede det HELE gik, det var en måned før fødslen, så ro på

Anmeld

5. marts 2012

Azooo

Min slimprop gik d. 15. August, fødte min søn dagen efter.. D. 16. August .. Uge 38+5 ..

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

Månelys skriver:

Der gik en hel masse af min slimprop en måned før jeg fødte, troede det avr det hele, for der var MEGET! Men så¨gik der 4 uger, og så kom der en hel masse mere, og så fødte jeg dagen efter. Men første gang jeg troede det HELE gik, det var en måned før fødslen, så ro på

ja jeg kan se at den ikke er en 100% indikator for noget - så nu må jeg se om hun får lyst til at komme før tid eller om jeg lige kan nå de sidste ting på programmet inden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.