Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej smukke,
Min er gået over flere gange siden uge 36+ og jeg har ham stadig i mavsen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den kan gendanne sig mange gange i løbet af graviditetenJM og fødselslægen siger alle, at de ikke egentlig betegner slimproppen som et direkte tegn på fødsel, den kan ikke fortælle den så meget. De ser efter i vandet er gået eller om der er veer, eller begge*Camilla
så er der ingen grund til at ringe til manden endnu hvertfald
Janni. skriver: Min gik ved 6.30 tiden, han blev født natten efter. Men ingen grund til panik
Min gik ved 6.30 tiden, han blev født natten efter. Men ingen grund til panik
jeg må vende det døve øre til de oplevelser og læne mig op af alt det jeg gerne vil høre
tanja. skriver: Der kan sagtens gå længe endnu, men her gik der ca 8 timer fra slimproppen gik til min datter var ude
Der kan sagtens gå længe endnu, men her gik der ca 8 timer fra slimproppen gik til min datter var ude
jeg krydser fingre for at hun stadig hygger sig for meget derinde til at komme ud
Giraffen skriver: jeg må vende det døve øre til de oplevelser og læne mig op af alt det jeg gerne vil høre
Chalala85 skriver: Hej smukke, Min er gået over flere gange siden uge 36+ og jeg har ham stadig i mavsen
Arhmen altså ingen grund til panik så selvom du da egentlig må være ved at være ret så klar til at få ham ud - der er dælme ikke længe til din termin
Giraffen skriver: D jeg krydser fingre for at hun stadig hygger sig for meget derinde til at komme ud
D
Janni. skriver: Nemlig, sådan skal du gøre Jeg var også 40+2, det gør nok også lidt en forskel
Nemlig, sådan skal du gøre Jeg var også 40+2, det gør nok også lidt en forskel
hehe når jeg er 40+2 er jeg også sikker på jeg er mere end klar hvis jeg når at blive 40+2
Giraffen skriver: hehe når jeg er 40+2 er jeg også sikker på jeg er mere end klar hvis jeg når at blive 40+2
Giraffen skriver: Arhmen altså ingen grund til panik så selvom du da egentlig må være ved at være ret så klar til at få ham ud - der er dælme ikke længe til din termin
Er såååå klar. Har termin på søndag og jeg er såå træt af at være gravid nu heheh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128