Slimproppen er måske gået - hvad nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.842 visninger
48 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Giraffen

Oh shit...

Tror måske det var min slimprop der gik lige imorges - havde usandsynligt meget udflåd på papiret imorges så stak lige fingeren ned og vupti ud kom en ordentlig slimprop

jeg er 36+5 og som sådan må hun jo gerne komme nu, men..... vil faktisk gerne lige ha nået de sidste ting (eksamen 16. marts blandt andet)

anyways - synes alle steder jeg læser at der går max et par dage fra slimprop til fødsel... så here goes:

Hvor lang tid fra jeres slimprop til fødslen?

Kan det være andet end slimproppen  fik du "flere slimpropper" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

JustinsMoar

Rooo på! :p 

Slimproppen kan gå over flere gange og den kan gendanne sig.. 

Min gik 38+, men jeg fødte først 40+2!  

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

JustinsMoar skriver:

Rooo på! :p 

Slimproppen kan gå over flere gange og den kan gendanne sig.. 

Min gik 38+, men jeg fødte først 40+2!  

årh det lyder godt  altså, glæder mig selvfølgelig til hun kommer, men hun må nu meget gerne lige være derinde i en tre-uger endnu 

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

Giraffen skriver:

Oh shit...

Tror måske det var min slimprop der gik lige imorges - havde usandsynligt meget udflåd på papiret imorges så stak lige fingeren ned og vupti ud kom en ordentlig slimprop

jeg er 36+5 og som sådan må hun jo gerne komme nu, men..... vil faktisk gerne lige ha nået de sidste ting (eksamen 16. marts blandt andet)

anyways - synes alle steder jeg læser at der går max et par dage fra slimprop til fødsel... så here goes:

Hvor lang tid fra jeres slimprop til fødslen?

Kan det være andet end slimproppen  fik du "flere slimpropper" ?

Min gik mange gange .. Første gang var engang i uge 25 eller sådan noget tror jeg .. Heheh .. 

Anmeld

5. marts 2012

babymus77

Jeg var måske en af de heldige, fra min gik til fødsel gik der 1 døgn..

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

morethanperfect skriver:

Min gik mange gange .. Første gang var engang i uge 25 eller sådan noget tror jeg .. Heheh .. 

Ja så er den ikke til meget hjælp når den alligevel bare gør det flere gange  så tror jeg lige jeg slapper lidt af og satser på at jeg når det jeg kan inden hun kommer

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

babymus77 skriver:

Jeg var måske en af de heldige, fra min gik til fødsel gik der 1 døgn..

Det er også dejligt når man er klar/går og venter osv men jeg er 'kun' i uge 37 og vil egentlig rigtig gerne nå at få den eksamen overstået så jeg ikke skal skrive eksamensopgave med et lille spædbarn 

Anmeld

5. marts 2012

chael

Den kan gendanne sig mange gange i løbet af graviditeten

JM og fødselslægen siger alle, at de ikke egentlig betegner slimproppen som et direkte tegn på fødsel, den kan ikke fortælle den så meget.

De ser efter i vandet er gået eller om der er veer, eller begge

*Camilla

Anmeld

5. marts 2012

Janni.

Min gik ved 6.30 tiden, han blev født natten efter. Men ingen grund til panik

Anmeld

5. marts 2012

Koen.

Der kan sagtens gå længe endnu, men her gik der ca 8 timer fra slimproppen gik til min datter var ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.